Witam, znowu mam problem.
Chcę, by npc sam zagadał po wykonaniu zadania. Od razu mówię że chodzi mi o gothic 1.
Na początku miałem ze 20 błędów prawie wszystkie naprawiłem ale..
Takie coś mam:
FUNC INT DIA_RiceLord_LeftyDone_Condition()
{
if ((Lefty_Mission==LOG_SUCCESS)
{
return 1;
};
};
to mi wyskakuje unknown identyfier. aha z nawiasami też się bawiłem. raz mi nawet wyskakiwał błąd missing '( czy coś takiego
{ <<< - w tej linijce.
return 1;
};
Chyba coś nie tak z tym Succes bo też mi takie błędy wyskakiwały.
if ((Lefty_Mission==LOG_RUNNING) || ((Lefty_Mission==LOG_SUCCESS)
to zobaczyłem w dialogach u Horacego. zaaplikowałem to do Ryżowego no i wiadomo zagadywał nieważne czy zadanie było rozpoczęte czy skończone.
zrobiłem więc
FUNC INT DIA_RiceLord_LeftyDone_Condition()
{
if ((Lefty_Mission==LOG_RUNNING) && (Lefty_Mission==LOG_SUCCESS))
{
return 1;
};
};
Hehe wtedy mi zadziałało w spacerze ale nie w grze (w ogóle nic nie mówi) z resztą wiem chyba dlaczego nie można jednocześnie być w trakcie i po zadaniu.
Ale pomysłów mi brakuje. A chodzi o to by ryżowy zagadał do mnie po zakończeniu zadania nosiwoda w służbie lewusa (niezależnie od tego czy go zabijemy czy tylko pobijemy)
I jeszcze jedno nazwy zadań (nie bawiłem się jeszcze w tworzenie zadania moduje od wczoraj.)
Mam dwa pliki story_globals.d i log_constans.d o co z nimi chodzi bo nie mogę się w nich połapać i gdzie są dobre tytuły zadań?
PS. miejcie wyrozumiałość moduje od wczoraj i szukałem wcześniej jak zwykle przez waszą wyszukiwarkę...