Ciągle trwający problem z postacią.... 4156 12

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 31.05.2010 roku

Wyświetleń 4156

Odpowiedzi 12

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Tutaj dialog postaci...
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Marian_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_103_Marian;
nr = 999;
condition = DIA_Marian_EXIT_Condition;
information = DIA_Marian_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Marian_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Marian_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Marian_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = NONE_103_Marian;
   nr = 1;
   condition = DIA_Marian_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Marian_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Marian_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Marian_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Marian_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Marian.
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO1_15_03"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self, other ,"DIA_Marian_HELLO1_03_04"); //Oczywiście.Przynieś mi sztylet.

Log_CreateTopic (TOPIC_Sztylet_Mariana, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus   (TOPIC_Sztylet_Mariana, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Sztylet_Mariana,"Mam przynieść mu sztylet(po jaką cholerę?)");

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Marian_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc = NONE_103_Marian;
   nr = 2;
   condition = DIA_Marian_HELLO2_Condition;
   information = DIA_Marian_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mam sztylet.";
};

FUNC INT DIA_Marian_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Marian_HELLO1))
&& (Npc_HasItems (other, ItMw_1h_VLK_Dagger) >=1)
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_Marian_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO2_15_01"); //Mam sztylet.
B_GiveInvItems (other, self, ItMw_1h_VLK_Dagger, 1);
AI_DrawWeapon (self);
AI_RemoveWeapon (self);
AI_Output (self, other ,"DIA_Marian_HELLO2_03_02"); //Wielkie dzięki.Przyjmij w nagrodę 100 sztuk złota.
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
B_LogEntry (TOPIC_Sztylet_Mariana,"Przyniosłem sztylet i dostałem 100 sztuk złota.");
Log_SetTopicStatus   (TOPIC_Sztylet_Mariana, LOG_SUCCESS);

B_GivePlayerXP (100);
AI_Output (other, self ,"DIA_Marian_HELLO2_15_03"); //Do zobaczenia.
AI_Output (self, other ,"DIA_Marian_HELLO2_03_04"); //Powodzenia w dalszej drodze.

};
Tutaj skrypt postaci....
// -----------------------------------
// This script file was created with NSC Script Generator 2.2 by Mirage Game Development
// Mirage Game Development - copyright 2005
// File: NONE_103_Marian
// -----------------------------------

instance NONE_103_Marian (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Marian";
guild = GIL_NONE;
id = 103;
voice = 20;
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ Attributes ------
B_SetAttributesToChapter(self, 2);

// ------ NSC relevant talents ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Fight tactic ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;

// ------ Equipted weapons ------
EquipItem (self, ItMW_1H_FerrosSword_Mis);
EquipItem (self, ItRw_Bow_L_03_MIS);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, ItFo_Bread, 1);

// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_ZombieMud, BodyTex_N, ITAR_Prisoner);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

// ------ Fight skills ------
B_SetFightSkills (self, 1);

};

FUNC VOID Rtn_Start_103()
{
TA_Stand_WP(08,00,00,00,"NW_TAVERNE_02");
TA_Practice_Sword(00,00,08,00,"NW_TAVERNE_02");
};
Startup postaci....
Wld_InsertNpc (NONE_103_Marian,"NW_TAVERNE_02");Wpis do zadania....
const string Topic_Sztylet_Mariana = "Miecz Mariana";Tworzyłem od nowa postać,później dialog+zadanie,naprawiałem skrypty w spacerze,później aktualizowałem skrypty,później znowu naprawa skryptów i tworzenie moda.Daję nową grę i.....postać jest,ale nie można z nią wg porozmawiać.....
Edit:Dodam,że wcześniej stworzyłem 2 postacie z zadaniami i one normalnie są w grze oraz można z nimi porozmawiać.A jak chcę dodać 3 postać to ni h***nie da rady pogadać.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Od niedawna maiłem zamiar ponownie sobie troche gothica II pomodować i mam ten sam problem,osobiscie wkurzyłem się i usunąłem g2mdk ;p .a usuwałeś gothic.dat i pliki ou ? mi kiedyś pomagało to jak miałem ten problem.teraz niestety nie.dołączam się więc do prośby o pomoc
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Od niedawna maiłem zamiar ponownie sobie troche gothica II pomodować i mam ten sam problem,osobiscie wkurzyłem się i usunąłem g2mdk ;p .a usuwałeś gothic.dat i pliki ou ? mi kiedyś pomagało to jak miałem ten problem.teraz niestety nie.dołączam się więc do prośby o pomoc
Hmm...co do usuwania gothic.dat to go akurat nie usuwałem-a to da radę jakoś przywrócić(ten gothic.dat?)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Hmm...co do usuwania gothic.dat to go akurat nie usuwałem-a to da radę jakoś przywrócić(ten gothic.dat?)

tak,wchodzisz do spacera klikasz reprease scripts(czy jakos tak ;p ) bądz po polsku napraw skrypty w zakładce world/świat   wtedy plik sam się odnawia
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
kazzam

może antyvirek blokuje ci spacera ;p  mi blokował bez żadnego komunikatu i to nagle pewnie jakieś aktualizacje zrypane miał

bezihero

jak ładujesz dialogi ?? upade czy odświeżasz ???
i co wpakowałeś do paczki ???
podaj ini bo może tam coś źle

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No to odpowiedź na 1 pytanie-update,a jak skończy to daję save(tworzą się pliki ou.bin i ou.csl czy jakoś tak).
Drugie pytanie-do paczki wrzucam plik gothic.dat i ou.bin.
Trzecie pytanie:
[INFO]
title=Master  
authors=Kruk
version=Testowa
icon=25

[FILES]

game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou

vdf=Master.mod

[SETTINGS]
world=world.zen
player=PC_HERO

[OPTIONS]
force_parameters=1
force_subtitles=1
show_info=1
Świata nie zmieniałem/przerabiałem.
Edit:Kilka dni wcześniej stworzyłem 2 postacie z dialogami i one są w grze oraz można z nimi porozmawiać,ale jak dodam następną to ni huhu.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
kazzam

może antyvirek blokuje ci spacera :ok:  mi blokował bez żadnego komunikatu i to nagle pewnie jakieś aktualizacje zrypane miał

bezihero

jak ładujesz dialogi ?? upade czy odświeżasz ???
i co wpakowałeś do paczki ???
podaj ini bo może tam coś źle

nie mam antywira,nie potrzebuje go nawet ;p
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
No to odpowiedź na 1 pytanie-update
to odświeżaj trochę bo pewnie twój plik ou.bin ma powyżej 10 MB wiem ze mi potem niektóre dialogi mieszało jak robiłem tak jak ty

nie mam antywira,nie potrzebuje go nawet bleh.gif
no to może masz virusa :ok:

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
to odświeżaj trochę bo pewnie twój plik ou.bin ma powyżej 10 MB wiem ze mi potem niektóre dialogi mieszało jak robiłem tak jak ty

nie mam antywira,nie potrzebuje go nawet bleh.gif
no to może masz virusa :ok:
Eee tyle że u mnie ou.bin ma 5.8 mb...
Edit:A masz już jakiś pomysł,czemu nie mogę nic zrobić z postacią stworzoną(czyli brak jakiego kolwiek działania).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Eee tyle że u mnie ou.bin ma 5.8 mb...
Edit:A masz już jakiś pomysł,czemu nie mogę nic zrobić z postacią stworzoną(czyli brak jakiego kolwiek działania).
u mnie tez mialy tyle,po którymś usunięciu sie dopiero zmniejszyły,próbowałem znowu robic dialogi itp.nic.za pare dni zrobie format komputera i wtedy zobaczę czy da sie co kol wiek zdziałać,przed formatem ostatnim pamietam ze all mi dobrze dzialalo.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No u mnie w pewnym momencie na luzie dawało radę....i od tamtej pory nie mam rozwiązania problemu.
Edit:Dobra problem rozwiązany.W skrypcie brakowało pewnej "zakładki"której nsc generator nie tworzył(tylko do dwóch postaci stworzył,a później o****ał).Czyli podaję kawałek skryptu,który MUSI być w postaci(przynajmniej w moim wypadku):
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_989;

};

FUNC VOID Rtn_Start_989()
{
TA_Stand_WP(08,00,12,00,"NW_XARDAS_START");
TA_Stand_ArmsCrossed(12,00,14,00,"NW_XARDAS_START");
};

FUNC VOID Rtn_Rutine_989()
{
TA_Smoke_Joint(14,00,22,00,"NW_XARDAS_START");
TA_Practice_Magic(22,00,08,00,"NW_XARDAS_START");
};
Czyli brakowało:
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_989;
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
i teraz all ci działa mozesz rozmawiać?a co jeśli chce by npc nie miał rutyny startu czyli mógł zostać przyzwany i dało sie z nim rozmawiać wyłącznie po przyzwaniu? nie mam g2 bo robiłem wczoraj format więc nie mogę sprawdzić.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Nom.Wcześniej jak nie miałem tej "zakładki"rutyny to nawet nie mogłem(bez skryptu dialogu)wybrać opcji koniec(która jest zawsze).A po dodaniu "zakładki"bez stworzonego dialogu jak klikam na postać to mam do wyboru opcję "koniec".Czyli wszystko pięknie i ładnie:)
Edit:Aha tak przy okazji-jaka jest kolejność przy tworzeniu moda?(mam na myśli tylko naprawa skryptów+update).Bo ja daję naprawa skryptów,jak nie znajduje błędów to update+save,a później naprawa skryptów.Więc tu jest pytanie zasadnicze-czy muszę dawać naprawę skryptów,update+save i znowu naprawa czy wystarczy reparse script,a później update z zapisaniem?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry