Blender - modelowanie świata 4498 6

O temacie

Autor

Zaczęty 19.05.2010 roku

Wyświetleń 4498

Odpowiedzi 6

FraseR
  • Gość
Witam, gdzie mogę znaleźć tutki do wymodelowania świata w Blenderze? I potem jak mogę do tego świata dodać jakieś rzeki, jaskinie, mosty itp. ?
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Tu masz tutka do Sclup'a ale nie polecam bo ilość poly jest zatrważająca Tutek. Najlepiej zrobić w trybie edycji proportionalem mniejsza ilość poly a efekt podobny. Tutek2
 

FraseR
  • Gość
A nie ma jakichś polskich i oczywiście prostszych tutków uczących np. jak stworzyć taką górę czy coś?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Prościej? Góra? Najprościej dodać plane, zrobić kilka razy subdivide i powyciągać do góry jakąś grupę wierzchołków i nadać Set Smotha :P

Efekt: http://img27.imageshack.us/i/gorap.jpg/

Czas: mniej niż minuta

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Prościej? Góra? Najprościej dodać plane, zrobić kilka razy subdivide i powyciągać do góry jakąś grupę wierzchołków i nadać Set Smotha biggrin.gif
+Proportional editing włączyć :P
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

FraseR
  • Gość
ok, to teraz pytanie, jak wyciągnąć kilka wierzchołków naraz i potem użyć do tego smotha aby były gładkie?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zaznaczyć je PPM + Shift i użyć myszki do wyciągnięcia/przesunięcia wierzchołków względem którejś osi. Set Smooth: zakładka Editing (wciskasz F9), Link and Materials i naciskasz Set Smooth.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry