Domki 3448 7

O temacie

Autor Jaracen

Zaczęty 14.05.2010 roku

Wyświetleń 3448

Odpowiedzi 7

Jaracen

Jaracen

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

Jaracen

Domki
2010-05-14, 14:49(Ostatnia zmiana: 2010-05-14, 14:49)
Pobrałem parę domków ze strony  http://www.worldofgothic.de/ i nie wiem jak je dodać do gothic.
Czy mam to dodać zenem czy meshem.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
1. Uruchamiasz Spacera.
2. Otwierasz swego zena.
3. Dodajesz  nowy obiekt w formacie 3ds (w tym wypadku dom)

Czego nie rozumiesz?
 

Jaracen

Jaracen

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

Jaracen

Domki
#2 2010-05-14, 17:07(Ostatnia zmiana: 2010-05-14, 17:29)
Ale jak?
Gdzie ja mam dodać nowe domy?
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Rozumiem, że nie znasz podstaw obsługi programu Spacer. Mogę cię odesłać tylko do tutoriali.
Nawet jeśli nie skumasz o co i jak to może zaczniesz zadawać pytania z większą liczbą szczegółów bo tak:

Cytuj
Ale jak?
Co jak?

Cytuj
Gdzie ja mam dodać nowe domy?
Aaaa... W Spacerze.
 

Jaracen

Jaracen

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytuj
1. Uruchamiasz Spacera.
2. Otwierasz swego zena.
3. Dodajesz nowy obiekt w formacie 3ds (w tym wypadku dom)


Chodzi mi o punkt 3 jak dodać dom w tym wypadku, a VOB'y umiem.Pisałeś jak dodać, ale mi jeszcze błędy wyskakują i nic się nie pokazuje.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Jak wyskakują błędy to podajesz ich treść. Domy dodajesz jak voby. Jednak wtedy musisz się liczyć z tym, że deszcz będzie przez nie przenikał. Jak dodasz je do świata w programie do obróbki 3d nie będzie tego problemu. Duże te domy? Pokaż je.
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
plik 3ds wklejasz do folderu
C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Meshes
następnie kopiujesz nazwę domku i wklejasz w visual ( tak jak się voby dodaje)
 

Nordmar

Nordmar

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
1. Uruchamiasz Spacera.
2. Otwierasz dom w mesh.
3.Zapisujesz dom w mesh.(3d)(Nie raz do nie chce się otworzyć to zrobić co takiego.)
4.Otwierasz swój zen.
5.I do dajesz do ma 3d tak jak voby.
Jak tego nie zrozumiesz to jesteś całkiem G***.
 
theNordmar.org



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry