Wszystkie opcje dialogowe są,ale... 3023 8

O temacie

Autor Robart

Zaczęty 31.03.2010 roku

Wyświetleń 3023

Odpowiedzi 8

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Jak zły dział to przenieść.
Witam  ;)  :D  .

A więc w jednym z moich tematów miałem problem,że nie było żadnej opcji dialogowej prócz opcji "KONIEC".Teraz już są wszystkie opcje dialogowe (włącznie z "KOŃCEM" ;p  ) ,ale jest pewien problem,którego nie potrafię wytłumaczyć,więc zapoznajcie się z tym filmikiem:
http://www.youtube.com/watch?v=91gFWJAVmv0

Każda pomoc mile widziana ;]  .

Skrypt mojego dialogu (jak by coś):
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_EXIT(C_INFO)
{
npc = Karol;
nr = 999;
condition = DIA_Ash_EXIT_Condition;
information = DIA_Ash_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Ash_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Ash_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = Karol;
   nr = 1;
   condition = DIA_Ash_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Ash_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś ?";
};

FUNC INT DIA_Ash_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Ash_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Karol,a ty?
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO1_15_03"); //Jestem...
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO1_03_04"); //A z resztą nie mów,nie interesuje mnie to.
B_UseItem (self, ItFoMuttonRaw);

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc = Karol;
   nr = 2;
   condition = DIA_Ash_HELLO2_Condition;
   information = DIA_Ash_HELLO2_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Jak leci ?";
};

FUNC INT DIA_Ash_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Ash_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_01"); //Jak leci ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_02"); //Leci świetnie...
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_03"); //...choć może nie tak świetnie
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_04"); //Dlaczego?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_05"); //Od miesiąca nie jadłem smażonego mięsa.
if (Npc_HasItems (other, ItFoMutton) >=1)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_06"); //Mam tu smażone mięso,chcesz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_07"); //Dawaj je.
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_08"); //Masz.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMutton, 1);
B_UseItem (self, ItFoMutton);
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_09"); //Dziękuję,masz tu 50 sztuk złota za to co dla mnie zrobiłeś.
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 50);
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_10"); //To drobiazg.
}
else
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_11"); //Współczuje.
};

};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Ash_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc = Karol;
   nr = 3;
   condition = DIA_Ash_HELLO3_Condition;
   information = DIA_Ash_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Gdzie mogę znaleść jakieś informacje ?";
};

FUNC INT DIA_Ash_HELLO3_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Ash_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO3_15_01"); //Gdzie mogę znaleść jakieś informacje ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO3_03_02"); //W knajpie w porcie.

};


//Edit by Bula: Proszę poprawić nazwę tamatu i opis w ciągu 24 godz, inaczej temat zostanie skasowany.
Nazwa tematu nie służy do wypisywania jakichś zagadek, tylko ma opisywać problem w kilku słowach.
 

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Tworzenie dialogów się kłania, odsyłam do tutoriala jak skompilować skrypty. Opcja Szukaj, na przyszłość :)

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Tworzenie dialogów się kłania, odsyłam do tutoriala jak skompilować skrypty. Opcja Szukaj, na przyszłość :)

Ale ja już dawno zastosowałem te sposoby (jeszcze przed założeniem tego tematu).
 

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Innego wyjścia nie ma, coś spartaczyłeś właśnie na tym etapie.

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
dobra odpowiem szybko Dialog działa tylko musisz zrobić moda żeby było widać rozmowę itp
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

Wszystkie opcje dialogowe są,ale...
#5 2010-03-31, 16:15(Ostatnia zmiana: 2010-03-31, 16:19)
Bzdura! ja też to miałem nawet jak zrobiłem paczkę z modem.Dopiero kiedy napisałem dialog drugi raz to pomgło.
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Dopiero kiedy napisałem dialog drugi raz to pomgło.

Czyli że od początku pisałeś skrypt dialogu? Może spróbuje :)  .


EDIT:
STWORZYŁEM CAŁY DIALOG OD POCZĄTKU i nic,nie wiem co się dzieje może coś innego zwaliłem.
 


Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
łee nie trzeba paczki!

zrób dialog, wejdź do spacera i skompiluj skrypty!
potem odpal przez GMS z zaznaczoną opcją reparse scripts i opcje bedą mówione.

BTW = błąd w dialogu xD zamiast B_UseItem zmień na AI_UseItem :lol:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry