Jak zły dział to przenieść.
Witam ;)

.
A więc w jednym z moich tematów miałem problem,że nie było żadnej opcji dialogowej prócz opcji "KONIEC".Teraz już są wszystkie opcje dialogowe (włącznie z "KOŃCEM" ;p ) ,ale jest pewien problem,którego nie potrafię wytłumaczyć,więc zapoznajcie się z tym filmikiem:
http://www.youtube.com/watch?v=91gFWJAVmv0Każda pomoc mile widziana ;] .
Skrypt mojego dialogu (jak by coś):
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Ash_EXIT(C_INFO)
{
npc = Karol;
nr = 999;
condition = DIA_Ash_EXIT_Condition;
information = DIA_Ash_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Ash_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC INT DIA_Ash_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Ash_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = Karol;
nr = 1;
condition = DIA_Ash_HELLO1_Condition;
information = DIA_Ash_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś ?";
};
FUNC INT DIA_Ash_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Ash_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Karol,a ty?
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO1_15_03"); //Jestem...
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO1_03_04"); //A z resztą nie mów,nie interesuje mnie to.
B_UseItem (self, ItFoMuttonRaw);
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Ash_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = Karol;
nr = 2;
condition = DIA_Ash_HELLO2_Condition;
information = DIA_Ash_HELLO2_Info;
permanent = TRUE;
description = "Jak leci ?";
};
FUNC INT DIA_Ash_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Ash_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_01"); //Jak leci ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_02"); //Leci świetnie...
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_03"); //...choć może nie tak świetnie
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_04"); //Dlaczego?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_05"); //Od miesiąca nie jadłem smażonego mięsa.
if (Npc_HasItems (other, ItFoMutton) >=1)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_06"); //Mam tu smażone mięso,chcesz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_07"); //Dawaj je.
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_08"); //Masz.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMutton, 1);
B_UseItem (self, ItFoMutton);
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO2_03_09"); //Dziękuję,masz tu 50 sztuk złota za to co dla mnie zrobiłeś.
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 50);
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_10"); //To drobiazg.
}
else
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO2_15_11"); //Współczuje.
};
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Ash_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = Karol;
nr = 3;
condition = DIA_Ash_HELLO3_Condition;
information = DIA_Ash_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Gdzie mogę znaleść jakieś informacje ?";
};
FUNC INT DIA_Ash_HELLO3_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Ash_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Ash_HELLO3_15_01"); //Gdzie mogę znaleść jakieś informacje ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Ash_HELLO3_03_02"); //W knajpie w porcie.
};
//Edit by Bula: Proszę poprawić nazwę tamatu i opis w ciągu 24 godz, inaczej temat zostanie skasowany.
Nazwa tematu nie służy do wypisywania jakichś zagadek, tylko ma opisywać problem w kilku słowach.