Dodawanie informacji w tabeli umiejętności 2920 10

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 20.02.2010 roku

Wyświetleń 2920

Odpowiedzi 10

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam jak wiedzie jak klikniemy "B" wyświetlają nam się umiejętności i obrona. Pytanie jak dodać 2 linijki pod obroną czyli obrona przed upadkiem i barierą ze skryptami pancerzy sobie poradziłem ale jak zrobić to ??

a i jeszcze jedno wie ktoś jak zrobić 7 krąg magii i czy w ogóle można

Dzięki za odpowiedzi


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Moszek

Moszek

Użytkownicy
posty21
Propsy12
  • Użytkownicy
_Work/Data/Scripts/System/Menu/Menu_Status
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_HEADING(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "OCHRONA";
fontName = STAT_FONT_TITLE;
posx =  STAT_A_X1; posy = STAT_ARM_Y + 0*STAT_DY;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_1_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "przed bronią";
posx =  STAT_A_X1; posy = STAT_ARM_Y + 1*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_2_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "przed pociskami";
posx =  STAT_A_X1; posy = STAT_ARM_Y + 2*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_3_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "przed ogniem";
posx =  STAT_A_X1; posy = STAT_ARM_Y + 3*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};


INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_4_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "przed magią";
posx =  STAT_A_X1; posy = STAT_ARM_Y + 4*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_5_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "przed upadkiem";
posx =  STAT_A_X1; posy = STAT_ARM_Y + 5*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_6_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "przed barierą";
posx =  STAT_A_X1; posy = STAT_ARM_Y + 6*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
///////////////////
INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_1(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx =  STAT_A_X3; posy = STAT_ARM_Y + 1*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_2(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx =  STAT_A_X3; posy = STAT_ARM_Y + 2*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_3(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx =  STAT_A_X3; posy = STAT_ARM_Y + 3*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_4(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx =  STAT_A_X3; posy = STAT_ARM_Y + 4*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_5(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx =  STAT_A_X3; posy = STAT_ARM_Y + 5*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
INSTANCE MENU_ITEM_ARMOR_6(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx =  STAT_A_X3; posy = STAT_ARM_Y + 6*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};

wogule nie rozumiem tego kodu czy tak będzie coś działać ???

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
No cóż Gothic ma to do siebie że żeby coś umieć trzeba się pomęczyć :(  . Ja też na początku nic nie umiałem, ale jak przeczytasz to kilka razy zrozumiesz.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ale ja tego w ogóle nie rozumiem chyba są to odniesienie do zadeklarowanych gdzieś indziej zmiennych i one odpowiadają za wyświetlanie i ilości ale w jakim pliku ??

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Ja ci tego tutaj nie opiszę ale powiem że to jest banał. Spróbuj zrobić jakiegoś skilla i zobacz efekt w grze. 20 minut i wyda się to proste.Wiesz niektóre rzeczy trzeba robić samemu bo się niczego nie nauczysz.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Wiesz niektóre rzeczy trzeba robić samemu bo się niczego nie nauczysz.
Mozę i racja ale nie do końca najlepiej się uczyć na przykładach przynajmnij mi tak najszybciej wpada  do głowy :D  a jest jakich trutorial jak zrobić skilla ?? bo tez nie za bardzo wychodzi znalazłem coś takiego
http://themodders.org/index.php?showtopic=...skill&st=20
i takie pytanie gdzie są te skrypty z MT ???

z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Dobra spróbuję wytłumaczyć na podstawie kowalstwa

// ------ Smith ------ // Talent 13
INSTANCE MENU_ITEM_TALENT_13_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)  

{
posx = STAT_B_X1;
posy = STAT_TAL_Y + 15*STAT_DY;   
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags=flags & ~IT_SELECTABLE;
};

instance MENU_ITEM_TALENT_13_SKILL(C_MENU_ITEM_DEF)  

{
posx = STAT_B_X2;
posy = STAT_TAL_Y + 15*STAT_DY;   
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags=flags & ~IT_SELECTABLE;

};

Dobra po kolei:

Instancja skilla (13 dotyczy kowalstwa, jest zapisane w plik text.d)
Pozycja teksty (B oznacza tą drugą kolumnę , gdzy naciśniesz "b" w grze; x1 pozycja osi x w odległości 3800 od punktu zerowego (jest gdzieś wcześniej opisane, znajdziesz za pomocą ctrl+f))
Oś y, czyli wysokość, na jakiej znajduje się tekst skilla (stat_dy oznacza wysokość wyjściową(w tym wypadku 300, bo tyle wynosi stat_dy) pomnożona przez 15

Reszta pozostaje bez zmian, bo czcionka musi być taka sama

Aha jeszcze drugi instance:

posx = STAT_B_X2; , czyli pozycja tekstu typu "-" lub "Uczony" (można zmienić w pliku text.d trzeba poszukać); w tym przypadku x2 wynosi 6100 od punktu zerowego (oczywiście można to zmienić jeśli coś nie pasuje; trzeba znaleźdź za pomocą ctrl+f w pliku menu)
Oś y pozostaje taka sama, bo muszą być na tej samej wysokości, prawda? ^_^  

Jeśli czegoś jeszcze nie rozumiesz pisz tutaj.
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
W razie, gdybyś nie zrozumiał zapraszam tutaj.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry