Skrypt rozmowy 2820 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 30.09.2009 roku

Wyświetleń 2820

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam duży problem. tak jak w temacie w dialogu nie [pokazują sie napisy ani nie ma głosu, choc tok dialogu wydaje być nienaruszony tj. nasz heros wyciąga broń i nią macha.
skrytp ponizej:[codebox]func void DIA_Scatty_TRAIN_1h()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_15_00"); //Chciałbym nauczyć się walki jednoręcznym orężem.
   
   if (Npc_HasItems(other,itminugget) >= 50)
   {
      if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_1H, 1, LPCOST_TALENT_1H_1))
      {
         AI_StopProcessInfos (hero);
         AI_StopProcessInfos (self);
         B_FullStop (hero);
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_01"); //Mądra decyzja. Jednak zanim poznasz bardziej zaawansowane techniki, powinieneś nauczyć się prawidłowo trzymać oręż w ręku.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_02"); //Początkujący często łapią zwykły miecz obydwoma rękami. Radziłbym ci się do tego nie przyzwyczajać, to fatalny nawyk.
         CreateInvItem   (hero, ALTESSCHWERT);
          
             
          AI_StopProcessInfos (other);
         B_FullStop (hero);
         AI_EquipBestMeleeWeapon (hero);
         AI_ReadyMeleeWeapon (hero);
         AI_Wait (hero, 9);
          AI_PlayAni            (hero,"T_1HSFREE");
          

         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_03"); //Trzymaj broń jedną ręką, ostrzem do góry, i zacznij nią machać.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_04"); //Musisz się nauczyć, jak zgrać twoje ruchy z bezwładnością oręża. Dzięki temu twoje ataki będą szybsze i bardziej zaskakujące.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_05"); //Zapamiętaj sobie dobrze, co ci powiedziałem, a twój styl walki stanie się o wiele bardziej elegancki i skuteczny.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_06"); //A, i jeszcze coś! Niektóre ciosy powodują większe obrażenia niż zwykle. Oczywiście, jako początkujący masz raczej niewielkie szanse na zadanie krytycznego uderzenia.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_07"); //Ale to się zmieni w miarę czynienia przez ciebie postępów.
         AI_DrawWeapon (hero);
         AI_RemoveWeapon (hero);
         B_GiveInvItems(other,self,itminugget,50);
         PrintScreen   ("Siła + 1", 47,33,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);///Edit by Pawbuj
         other.attribute[ATR_STRENGTH] = other.attribute[ATR_STRENGTH] + 1;
      };[/codebox]
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Może kompilacja pomoże?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Musisz w spacerze zreparsować dialogi :)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Skrypt rozmowy
#3 2009-10-01, 09:11(Ostatnia zmiana: 2009-10-01, 10:46)
było robione reparsowanie w spacku, za 2 razem pomogło. dziękuję ci muttley za pomoc.

Zamykam,
Adanos
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry