ZS'Y 2598 2

O temacie

Autor drewko

Zaczęty 24.07.2009 roku

Wyświetleń 2598

Odpowiedzi 2

drewko

drewko

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy
Zmieniłem i dodałem ZS'y do pliku hum_body_naked.max. Jako co mam go wyexportować mesh + kości czy coś innego?
I drugie pytanie co zrobić zeby zmiany byly widoczne w grze? Bo np. zmienilem miecz 1 h, żeby był na plecach był na plecach.
 
Gothic The Dark Dragon Prolog - 5%


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Mesh+kosci.
 

drewko

drewko

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy

drewko

ZS'Y
#2 2009-07-24, 18:01(Ostatnia zmiana: 2009-07-24, 18:01)
wyexportowałem jako  mesh + kości.
skopiowałem do anims zrobiłem nową animacje żeby używał nowych zs'ów zrobiłem broń, która używa tego mdsa i odpalam g1 z opcja reparse scripts.... wpisuje kod na moją broń ubieram (jest dalej przy pasie zamiast na plecach) chce ją wyciągnąć gothic się wiesza... próbowałem tez tak zmienić  w orginalnych mdsach gothica zmienić z hum_body_naked0.asc na  hum_body_nakedtdd.asc i skopiowałem taki plik do anims. Ale tez nic nie dalo.
Wydaje mi się, że coś się źle zapisało.
 
Gothic The Dark Dragon Prolog - 5%



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry