teraz jestem całkiem zdziwiony skopiowałem skrypt żywcem Barthola przerobiłem jedynie ID i Imie
a oto skrypt
// **************************************
// EXIT
// **************************************
instance DIA_Marik_Exit (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 999;
condition = DIA_Marik_Exit_Condition;
information = DIA_Marik_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int DIA_Marik_Exit_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Marik_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// HAllo
// ************************************************************
INSTANCE Info_Marik_HAllo (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 4;
condition = Info_Marik_HAllo_Condition;
information = Info_Marik_HAllo_Info;
permanent = 0;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT Info_Marik_HAllo_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID Info_Marik_HAllo_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Marik_HAllo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_01"); //Nazywam się Marik. Zajmuję się zaopatrywaniem Magnatów.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_02"); //Dostarczam im wszystkiego - od ziela, przez żywność, aż po kobiety.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_03"); //Oprócz tego pilnuję tych imbecyli z kuchni.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_HAllo_12_04"); //Te błazny powinny mi być wdzięczne. Gomez nie toleruje partactwa, nawet w kuchni. Poprzednich dwóch kucharzy skarmił topielcom w rzece.
};
// ************************************************************
// PERM TRADE
// ************************************************************
INSTANCE Info_Marik_PERM (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 4;
condition = Info_Marik_PERM_Condition;
information = Info_Marik_PERM_Info;
permanent = 0;
description = "Chcę dobić z tobą targu.";
Trade = 1;
};
FUNC INT Info_Marik_PERM_Condition()
{
//SN: Problematisch, da Marik auch einen wichtigen Schlüssel hat!
// if (Npc_KnowsInfo(hero, Info_Marik_Hallo))
// {
// return 1;
// };
};
FUNC VOID Info_Marik_PERM_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Marik_PERM_15_00"); //Chcę dobić z tobą targu.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_PERM_12_01"); //Mam sporo ciekawych rzeczy - jeśli masz wystarczająco dużo rudy.
};
// ************************************************************
// KRAUTBOTE von Kalom
// ************************************************************
INSTANCE Info_Marik_Krautbote (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
nr = 4;
condition = Info_Marik_Krautbote_Condition;
information = Info_Marik_Krautbote_Info;
permanent = 1;
description = "Mam tu trochę ziela dla Gomeza. Przysyła je Cor Kalom.";
};
FUNC INT Info_Marik_Krautbote_Condition()
{
if (Kalom_Krautbote == LOG_RUNNING)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID Info_Marik_Krautbote_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Marik_Krautbote_15_00"); //Mam tu trochę ziela dla Gomeza. Przysyła je Cor Kalom.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_01"); //Pokaż!
if (Npc_HasItems(other, itmijoint_3) >= 30)
{
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_02"); //Hmmmmmmm ...
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_03"); //Świetnie! Gomez zaczął się już niecierpliwić. Masz szczęście, że przyniosłeś je jeszcze dzisiaj!
AI_Output (other, self,"Info_Marik_Krautbote_15_04"); //A co z moją zapłatą?
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_12_05"); //Spokojnie... Masz tu 500 bryłek rudy. Taka była umowa.
B_GiveInvItems (other,self,itmijoint_3,30);
CreateInvItems (self,itminugget, 500);
B_GiveInvItems (self,other, itminugget, 500);
Kalom_DeliveredWeed = TRUE;
B_LogEntry (CH1_KrautBote, "Marik dał mi 500 bryłek rudy za dostarczenie ziela.");
B_GiveXP (XP_WeedShipmentDelivered);
Info_Marik_Krautbote.permanent = 0;
}
else
{
AI_Output (self, other,"Info_Marik_Krautbote_NoKraut_12_00"); //Jak na posłańca masz przy sobie trochę za mało ziela! Mam nadzieję, że nie sprzedałeś go komuś innemu! Wróć, jak będziesz miał całą partię.
};
};
// **************************************************************************
// Wartet auf den SC
// **************************************************************************
instance DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC (C_INFO)
{
npc = EBR_2222_Marik;
condition = DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Condition;
information = DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Info;
important = 1;
permanent = 0;
};
FUNC int DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Condition()
{
if ExploreSunkenTower
{
return TRUE;
};
};
FUNC void DIA_EBR_2222_Marik_Wait4SC_Info()
{
AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);
AI_GotoNpc (self, other);
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_01"); //Podejrzewałem, że prędzej czy później ktoś spróbuje użyć pentagramu.
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_02"); //Ale w odróżnieniu od tego zdradzieckiego kowala, Stone'a, CIEBIE już nie potrzebujemy!
AI_Output (other, self,"Info_Marik_15_03"); //Gdzie jest Stone?
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_04"); //Za kratkami! Ale ciebie czeka miły, przytulny GRÓB!
AI_Output (self, other,"Info_Marik_12_05"); //Brać go, chłopcy! Posiekać go!
AI_StopProcessInfos (self);
self.guild = GIL_EBR;
Npc_SetTrueGuild (self, GIL_EBR);
};
Powiedzcie co robie źle że cały czas mam ENDE