proszę
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// nauka1
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Khan_nauka1 (C_INFO)
{
npc = NON_99991_Khan;
nr = 7;
condition = Dia_Khan_nauka1_condition;
information = Dia_Khan_nauka1_info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description = "Nauczysz mnie czegoś?";
};
FUNC int Dia_Khan_nauka1_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, Dia_Khan_elllo3))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Khan_nauka1_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_1_01"); //Nauczysz mnie czegoś?
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_1_02"); //a co chcesz wiedzieć?
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Cofnij",DIA_Khan_nauka1_COFNIJ);
if (Knows_GetTeeth == FALSE)
{
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Usuwanie zębów ( 3 punkty nauki )",DIA_Khan_nauka1_DELTE);
};
if (Knows_GetClaws == FALSE)
{
Info_Addchoice (DIA_Khan_nauka1,"Wyciąganie pazurów (1 punkt nauki )",DIA_Khan_nauka1_DULTE);
}
else
{
AI_Output (self, other,"NONE_99991_Khan_Creatures_TaughtAll_20_00");//Potrafisz więcej niż myślisz. Nie moge cie uczyć!
};
};
func void DIA_Khan_nauka1_COFNIJ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
};
func void DIA_Khan_nauka1_DELTE()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_3_01"); //Naucz mnie usuwania zębów zwierzakom!
if (other.lp >= 3)
{
other.lp = other.lp - 3;
PrintScreen ("Nowa umiejętność: Zdobywanie zębów!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_02"); //Dobrze weż nóż
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_03"); //i wbij go w szczęke paskudy
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_04"); //potem go wyciągnij i przetnij łeb potworowi
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_3_05"); //wróć do miejsca gdzie wbiłeś nóż i przetnij.
Knows_GetClaws = TRUE;
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
}
else
{
AI_Output (self, other,"NONE_99991_Khan_Creatures_KEINE_LP_32_00"); //
PrintScreen ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
func void DIA_Khan_nauka1_DULTE()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Khan_nauka1_4_01"); //Naucz mnie wyciągania pazurów
AI_Output (self, other,"DIA_Khan_nauka1_4_02"); //poprostu odrąb mu noge a potem wbij nóż w stope i tnij
Info_ClearChoices (DIA_Khan_nauka1);
};
dialog jeszcze dokończę ale sprawdzam jak wyszedł