Zrobiłem w maxie miecz - katane samurajską.
Pojawiły się dwa problemy:
1.Skrypty, miecz ma być do G1, a tutek był do G2NK i po zauważeniu kilku różnic bardzo się zagubiłem...
2.Nie za bardzo wiem co zrobić z teksturami, czy model 3ds sam "zapamięta" jakie były użyte modifikatory do tekstur i czy jak je przeniosę do inneg folderu niż jest model to się coś nie posypie?
skopiowałem skrypt istniejącej broni i zmodyfikowałem go troszke, ale nie wiem czy jest dobrze:
********************************************************************************
*/
// KATANA BY LAELKROL
INSTANCE ItMw_2H_Katana (C_Item)
{
name = "Katana";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;
value = Value_Katana;
damageTotal = 45;
damagetype = DAM_BLUNT;
range = 100;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 35;
visual = "ItMw_2H_Katana.3DS";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
No więc broń miała się nazywać "Katana", ma to być miecz u zdawać obrażenia 45, a wymagana siła to ma być 35. Czy tak jak jest jest dobrze?
Jeśli są błędy to proszę o poprawe z objaśnieniami.
PS: Model do ...\_Work\Data\Meshes\Items\mw_swords? A teksturkę gdzie???