Zrobiłem w maxie miecz - katane samurajską.
Pojawiły się dwa problemy:
1.Skrypty, miecz ma być do G1, a tutek był do G2NK i po zauważeniu kilku różnic bardzo się zagubiłem... 
 
 2.Nie za bardzo wiem co zrobić z teksturami, czy model 3ds sam "zapamięta" jakie były użyte modifikatory do tekstur i czy jak je przeniosę do inneg folderu niż jest model to się coś nie posypie?
skopiowałem skrypt istniejącej broni i zmodyfikowałem go troszke, ale nie wiem czy jest dobrze:
********************************************************************************
*/
// KATANA BY LAELKROL
INSTANCE ItMw_2H_Katana (C_Item)
{ 
 name             =   "Katana";
 mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
 flags             =   ITEM_SWD; 
 material          =   MAT_METAL;
 value             =   Value_Katana;
 damageTotal         =    45;
 damagetype          =   DAM_BLUNT;
 range             =     100;    
 cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
 cond_value[2]        =    35;
 visual             =   "ItMw_2H_Katana.3DS";
 description         = name;
 TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
 TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
 TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
 TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
No więc broń miała się nazywać "Katana", ma to być miecz u zdawać obrażenia 45, a wymagana siła to ma być 35. Czy tak jak jest jest dobrze?
Jeśli są błędy to proszę o poprawe z objaśnieniami.
PS: Model do ...\_Work\Data\Meshes\Items\mw_swords? A teksturkę gdzie???