Kod na własną zbroję 2614 12

O temacie

Autor

Zaczęty 10.09.2008 roku

Wyświetleń 2614

Odpowiedzi 12

necroii
  • Gość
Elo jestem zielony, i nie wiem jaki jest kod na zwoją zbroję, albo coś bo zrobiłem hełm i nie wiem jaki jest kod na niego ;/ proszę was pomużcie.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przy tworzeniu itemu wpisujesz jego instance. To jest ten kod <_<
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jeśli stworzyłeś item prawidłowo, zreprasowałeś skrypty to:
   INSTANCE  kodtwojegoełmu(C_Item)
Chyba dobrze powiedziałem <_<
 

necroii
  • Gość

necroii
Gość

Kod na własną zbroję
#3 2008-09-10, 20:44(Ostatnia zmiana: 2008-09-10, 21:31)
Aha, dzięki temat do zamknięcia  <_<

E sory że wracam ale teraz tak... Chciałem zrobić hełm i gdy wchodzę do gry i chce go zrobić to nic się nie dzieje a dodałem do C:\Program Files\Gothic PL\_Work\Data\Scripts\Content\Items\Armor.d i nic  ^_^
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
No tak skrypt dodales, a dodales model 3d?
 

Whiteye
  • Gość

Whiteye
Gość

Kod na własną zbroję
#5 2008-09-10, 21:33(Ostatnia zmiana: 2008-09-10, 21:36)
No to zacznijmy od początku, robisz instance załóżmy w Armor.d:

instance jakishelm(C_Item)
{
name = "Hełm";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection[PROT_EDGE] = 10;
protection[PROT_BLUNT] = 10;
protection[PROT_POINT] = 0;
protection[PROT_FIRE] = 5;
protection[PROT_MAGIC] = 0;
value = 1000;
wear = WEAR_HEAD;
visual = "helm.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
text[1] = NAME_Prot_Edge;
count[1] = protection[PROT_EDGE];
text[2] = NAME_Prot_Point;
count[2] = protection[PROT_POINT];
text[3] = NAME_Prot_Fire;
count[3] = protection[PROT_FIRE];
text[4] = NAME_Prot_Magic;
count[4] = protection[PROT_MAGIC];
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
Następnie reparsujesz skrypty, w konsoli wpisujesz instance swojego hełmu i gotowe.

EDIT:Qrde, Nygus mnie wyprzedził...<_<
 

necroii
  • Gość

necroii
Gość

Kod na własną zbroję
#6 2008-09-15, 17:02(Ostatnia zmiana: 2008-09-15, 17:03)
Ohh zapomniałem dodać 3ds :lol2:  Dzięki za pomoc.

@EDIT Jednak nie zapomniałem dodać ;/
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A masz go w _work\data\meshes ?
 

necroii
  • Gość
Mam to w C:\Program Files\Gothic PL\_Work\Data\Meshes\Items\ARMOR
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może ma za dużo poly czy coś w tym stylu? Albo też podałeś inną nazwę w skrypcie.
 

necroii
  • Gość
Hmm w skrypcie właśnie sprawdziłem i nazwa taka sama. Więc nie wiem o co chodzi ;/
 

Znag
  • Gość
A czasem jeszcze animacji nie trzeba mieć?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
w 3ds. jest tylko wygląd zbroi po zdjęciu.
Model zbroi + animacja jest w ASC w HUMANS.MDS.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry