Witam od jakiegos czasu zajmuje sie modowaniem. Wpadlem na pomysl aby dodac do gothica 1 potwory z gothica 2. Szlo dosyc sprawnie poniewaz skrypt, animacje i dzwieki przekopiowalem, skompilowalem. Alligatora przywoluje za pomoca konsoli i wszystko ladnie dziala jest tekstura, model i sa animacje jednak bez dzwieku... Probowalem wkleic sounds.vdf z gothica 2, ale nie pomogło. Rozpakowywalem plik z gothica 2 nk sounds wziolem wszystkie potrzebne mi dzwieki do alligatora. Wkleilem do gotihca 1 ,do folderu Sounds/SFX. Dodałem skrypt do _Work/Data/Scripts/system/SFX/sfxinst.d
/* Alligator */
INSTANCE ALG_Ambient (C_SFX_DEF) {file= "ALG_ambient.wav"; vol = 50; };
INSTANCE ALG_Ambient_A1 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_ambient2.wav"; vol = 50; };
INSTANCE ALG_Ambient_A2 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_ambient3.wav"; vol = 50; };
INSTANCE ALG_Ambient_A3 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_ambient4.wav"; vol = 50; };
INSTANCE ALG_Ambient_A4 (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav"; vol = 0; };
INSTANCE ALG_Ambient_A5 (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav"; vol = 0; };
INSTANCE ALG_Ambient_A6 (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav"; vol = 0; };
INSTANCE ALG_Ambient_A7 (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav"; vol = 0; };
INSTANCE ALG_Ambient_A8 (C_SFX_DEF) {file= "nosound.wav"; vol = 0; };
INSTANCE ALG_Attack (C_SFX_DEF) {file= "ALG_attack.wav"; vol = 125; };
INSTANCE ALG_Attack_A1 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_attack2.wav"; vol = 125; };
INSTANCE ALG_Attack_A2 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_attack3.wav"; vol = 125; };
INSTANCE ALG_Attack_A3 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_attack4.wav"; vol = 125; };
INSTANCE ALG_Die (C_SFX_DEF) {file= "ALG_die.wav"; vol = 100; };
INSTANCE ALG_Die_A1 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_die2.wav"; vol = 100; };
INSTANCE ALG_Hurt (C_SFX_DEF) {file= "ALG_hurt.wav"; vol = 100; };
INSTANCE ALG_Hurt_A1 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_hurt2.wav"; vol = 100; };
INSTANCE ALG_Hurt_A2 (C_SFX_DEF) {file= "ALG_hurt3.wav"; vol = 100; };
INSTANCE ALG_Warn (C_SFX_DEF) {file= "ALG_warn.wav"; vol = 125; };
i w sumie tyle, kompilowalem oczywisice pliki. W wogu byl plik z owca i Orkiem elita, sprawdzalem jakie pliki sa potrzebne i niby powinno dzialac (dzwieki owcy dzialaja normalnie), natknalem sie na podobny temat, jednak nie wiem co dokladnie mam zrobic.
https://themodders.org/index.php?topic=22114.0"Spróbuj zrobić nowy plik Sounds.VDF z nowymi dźwiękami, zrestartuj spacera ( lub go włącz ) i wtedy spróbuj."