Przepraszam że tyle postów daje, ale cały czas mam jakieś problemy, a to błąd a to inne rzeczy.
Mam błąd że nie rozpoznano INSTANCE w dialogu... Dialog tworzyłem w Easy dialog maker, więc tym bardziej nie rozumiem czemu jest błąd.
Oto fragment skryptu, dodam że nawet jak przestawiałem dialogi HELLO3 i HELLO2 lub HELLO1 to nadal błąd był w tej samej linijce.
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
instance DIA_Stefan_HELLO3 (C_Info) <------------------------------------------ Tu pisze że jest błąd
{
npc = VLK_5001_Stefan;
nr = 3;
condition = DIA_Stefan_HELLO3_Condition;
information = DIA_Stefan_HELLO3_Info;
permanent = TRUE;
description = "Mam 40 kawałków mięsa.";
};
FUNC INT DIA_Stefan_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Stefan_HELLO2))
&& (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=40)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Stefan_HELLO3_Info()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Stefan_HELLO2)) && (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=40)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Stefan_HELLO3_15_01"); //Mam 40 kawałków mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Stefan_HELLO3_03_02"); //Świetnie! Oto twoja zapłata.
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 40);
};