Rendery w 3ds Max. 1324 4

O temacie

Autor Jaroslaw Boberek

Zaczęty 21.04.2019 roku

Wyświetleń 1324

Odpowiedzi 4

Jaroslaw Boberek

Jaroslaw Boberek

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzien doberek.
W moddingu jestem kompletnie zielony i raczej zajmowac sie tym nie bede. Programu zawartego w tytule dopiero sie ucze choc byc moze sie czegos nauczylem.
Przechodzac do meritum chcialbym robic podstawowe rendery (grafiki z postaciami wykonujacymi rozne czynnosci) ktore moglbym umiescic w Photoshopie.
Jak wyeksportowac postacie z Gothic by importowac je do 3ds Max? Mozecie dac jakies porady.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Najpierw musisz zaopatrzyć się we wtyczkę Kerrax do 3dmaxa, która umożliwi ci wczytanie takich formatów jak: 3ds (z formatu Gothica), asc (np. model głowy lub model ciała - oba są osobne).

Tekstury są w formacie tga (nieskompilowane), więc z tym większego problemu nie ma. Animacje są również w formacie asc, takim samym jak model ciała (najpierw wczytujesz ciało, np. HUM_BODY_NAKED_0.ASC, a potem asc animacji, z tych które są dostępne).

Jaroslaw Boberek

Jaroslaw Boberek

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jakim programem wyexportowac oba modele? I gdzie one sie znajduja (jaki plik, nazwa)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tekstury są w plikach .vdf (Textures.vdf i Textures_Addon.vdf), możesz je wypakować za pomocą programu GothicVDFS albo instalując G2MDK, które zrobi to zrobi dla ciebie.

Animacje musisz zdekompilować sam albo pobrać z neta, ale nie pamiętam skąd dokładnie.

Jaroslaw Boberek

Jaroslaw Boberek

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Znajde gdzies dzialajacy Kerrax do 3ds Maxu z 2016 roku? Przed chwila zainstalowalem jakis badziew z tego forum i wywallo mi program.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry