Zbroje a gildie 3687 4

O temacie

Autor Chilly

Zaczęty 27.09.2018 roku

Wyświetleń 3687

Odpowiedzi 4

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy

Chilly

Zbroje a gildie
2018-09-27, 20:18(Ostatnia zmiana: 2018-09-27, 20:25)
Chcę ustawić tak aby npce ignorowały to w jakiej zbroi jestem. Chodzi mi o to, że nie mając żadnej gildii i mając na sobie na przykład pancerz łowcy smoków, niektóre npc mówią "przebierz się, nie będe z tobą rozmawiać!" Jak to usunąć? W moim modzie jedną z poczatkowych zbroi do kupienia będzie właśnie ten pancerz, chcę żeby pełnił on rolę zamiennika za taki lipny skórzany pancerz na początku gry.

@edit

dodam, że zrobiłem nową zbroję z nowym kodem i trochę pomieszałem przy poziomie obrony przed konkretnymi atakami, ale npc dalej do mnie mówią, że nie będą rozmawiać.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A nie było coś takiego jak "aivar[AIV_IgnoresArmor]         = TRUE;", które dawało się danemu NPC?

Spróbuj to dodać danej postaci, powinien wtedy ignorować twój pancerz.

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Chcę ustawić tak aby npce ignorowały to w jakiej zbroi jestem. Chodzi mi o to, że nie mając żadnej gildii i mając na sobie na przykład pancerz łowcy smoków, niektóre npc mówią "przebierz się, nie będe z tobą rozmawiać!" Jak to usunąć? W moim modzie jedną z poczatkowych zbroi do kupienia będzie właśnie ten pancerz, chcę żeby pełnił on rolę zamiennika za taki lipny skórzany pancerz na początku gry.

@edit

dodam, że zrobiłem nową zbroję z nowym kodem i trochę pomieszałem przy poziomie obrony przed konkretnymi atakami, ale npc dalej do mnie mówią, że nie będą rozmawiać.

Wyrzuć albo wykomentuj(na początku if'a /*, a na końcu */) to z B_AssessTalk.d if (C_RefuseTalk(self,other))
{
if C_PlayerHasFakeGuild (self,other)
{
Npc_ClearAIQueue (self);
AI_StartState (self,ZS_CommentFakeGuild , 1, "");
return;
}
else
{
B_Say (self, other, "$NOTNOW");
return;
};
};
 
while(false) Do();

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moim zdaniem lepiej zaraz na początku funkcji C_PlayerHasFakeGuild walnąć return i po sprawie.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Chilly

Chilly

Użytkownicy
posty27
Propsy48
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Chcę ustawić tak aby npce ignorowały to w jakiej zbroi jestem. Chodzi mi o to, że nie mając żadnej gildii i mając na sobie na przykład pancerz łowcy smoków, niektóre npc mówią "przebierz się, nie będe z tobą rozmawiać!" Jak to usunąć? W moim modzie jedną z poczatkowych zbroi do kupienia będzie właśnie ten pancerz, chcę żeby pełnił on rolę zamiennika za taki lipny skórzany pancerz na początku gry.

@edit

dodam, że zrobiłem nową zbroję z nowym kodem i trochę pomieszałem przy poziomie obrony przed konkretnymi atakami, ale npc dalej do mnie mówią, że nie będą rozmawiać.

Wyrzuć albo wykomentuj(na początku if'a /*, a na końcu */) to z B_AssessTalk.d if (C_RefuseTalk(self,other))
{
if C_PlayerHasFakeGuild (self,other)
{
Npc_ClearAIQueue (self);
AI_StartState (self,ZS_CommentFakeGuild , 1, "");
return;
}
else
{
B_Say (self, other, "$NOTNOW");
return;
};
};


Dzięki, pomogło.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry