Wieża Xardasa. Problem z modyfikacją 3ds 2969 4

O temacie

Autor LordBlood

Zaczęty 24.10.2018 roku

Wyświetleń 2969

Odpowiedzi 4

LordBlood

LordBlood

Użytkownicy
posty4
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Otóż chciałem zmodyfikować 3ds wieży Xardasa jednak owa część działa mocno topornie w blenderze. Przy jakichkolwiek większych próbach modyfikacji Blender się zacina. Czy można temu jakoś zaradzić ?
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy to przypadkiem nie wina słabszego komputera (np. laptopa). Ja sobie radzę z tym tak:

7num -> oddalam rolką -> Z (przełączenie aż na wiremode) -> C zaznaczam wieżę Xardasa -> Ctrl+I (odwrócenie zaznaczenia) -> H (schowanie tego, co niepotrzebne)
 

LordBlood

LordBlood

Użytkownicy
posty4
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Nie jest to kwestia z dwóch powodów. Edytowałem już znacznie większe światy i owych problemów nie było, sam 3ds działa płynnie problem pojawia się gdy chce zmienić na widok face'ów lub gdy zaznaczając wierzchołki przy pomocy klawisze f chce stworzyć trójkąt. Ponadto dodam ,iż wieże Xardasa udało mi się mozolnie usunąć. Problem polega głównie na tym ,iż chciałbym załatać powstałą po niej dziurę.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Odpalasz zen czy 3ds? Odpalasz fragment świata z wieżą Xardasa czy całość?

LordBlood

LordBlood

Użytkownicy
posty4
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Fragment 3ds. Po części rozwiązałem problem separując krawędzie wokół pozostałości , uzupełniając je i ponownie przyłączając powstały fragment do całości.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry