Zachowanie animacji 11547 29

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 22.01.2016 roku

Wyświetleń 11547

Odpowiedzi 29

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Czyli tak jak myślałem, problem polegał na tym, że przy drugim zapisaniu/wczytaniu gry, mds klasycznej walki bronią jednoręczną nakładał się na mds tarczy. A funkcja odświeżająca nie działała bo technicznie rzecz biorąc ten HUM_Shield_st1.MDS był już obecny na postaci, więc nałożenie go drugi raz nie dawało żadnych efektów. Dlatego trzeba było go pierw usunąć i potem nałożyć jeszcze raz.

Jeszcze co do tych tarcz to pamiętaj tylko, że będziesz musiał te funkcje trochę zmodyfikować jeśli chcesz by npce też je nosili.

A co do tego wywalania gry, to występuję cały czas? I crashuje grę kompletnie czy tylko wywala jakiś błąd, ale nie zamyka gry?
Całkowity crash...(access violation) wywaliłem wszystko z LeGo co miałem ale nie pomogło :/ A co do tej animacji masz rację przypomniało mi się jedno ! Mianowicie : (Zostawała zawsze animacja ataku z biegu oraz animacja chowania :P)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Całkowity crash...(access violation) wywaliłem wszystko z LeGo co miałem ale nie pomogło :/ A co do tej animacji masz rację przypomniało mi się jedno ! Mianowicie : (Zostawała zawsze animacja ataku z biegu oraz animacja chowania :P)
Hmm... to jak sprawdziłeś te tarcze skoro gra crashuje przy wczytywaniu?  :F
Jeśli przedtem problem nie występował to na Twoim miejscu zastanowiłbym się po prostu jakie inne zmiany ostatnio wprowadzałeś. Bo żeby akurat te funkcje, które dodaliśmy powodowały crash, nie przypuszczam :F Aczkolwiek jeśli nic innego Ci nie zostanie to zakomentuj je czy coś i sprawdź czy dalej crashuje.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Hmm... to jak sprawdziłeś te tarcze skoro gra crashuje przy wczytywaniu?  :F
[/quote]
Wyłączałem grę i włączałem xD. A co do crashy... zauważyłem że mam Crash np. na farmie akila jak podejdę mimo iż nic w tym regionie nie robiłem! Jeśli zmienię nazwę zena np. na xd123 i nie wpiszę go do Startup.d to nie ma błędu... bardzo dziwne.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pokaż log z zSpy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
http://speedy.sh/kZyyr/log.txt Proszę to jest ten przy wczytaniu... Dodam też że podobny crash pojawia się przy "insert wolf"
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Masz wypakowane wszystkie animacje? Według loga Gothic scrashował się po załadowaniu modelu szkieleta-goblina.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Zachowanie animacji
#26 2016-01-23, 18:13(Ostatnia zmiana: 2016-01-23, 19:49)
Tak mam. Nawet gdy zmieniłem rozszerzenie animacji (wywaliłem .diseabled) i nic nie pomogło :/ Dodam że nic nie kombinowałem przy tym szkielecie...
EDIT: Tutaj Log z wilka:http://www.speedyshare.com/BeZh5/log1.txt
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Robię mały odkop, bo ostatnio mierzyłem się z tym zagadnieniem. Niby wszystko działa elegancko. Po wczytaniu gry animacja zostaje odświeżona, ale nie mogę strzelać z kuszy. Postać po prostu nie reaguje na żadne ctrl+strzałka. Trzeba broń schować(nie ściągnąć) i znowu ją wyciągnąć, aby ponownie można było atakować.

Co może być problemem?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Błąd jest w silniku dzieje się tak zawsze, gdy chcesz odpalić MDS na postaci gdy ta ma wyciągniętą broń dystansową.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmm.

Może dałoby radę chować i wyjmować broń zanim gra skończy się ładować?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry