Dźwięk przeładowania 2645 2

O temacie

Autor Leiwark

Zaczęty 30.08.2017 roku

Wyświetleń 2645

Odpowiedzi 2

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Co mam dopisać w tym kodzie by pojawił się dźwięk przeładowania i co mam dopisać by pojawił się mój dźwięk przy wyjmowaniu tej kuszy?

Model ("HuS")
{


meshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)

aniEnum
{
modelTag ("DEF_HIT_LIMB" "zs_RightHand")
// Shoot + Reload
// aniBlend ("t_CBowAim_2_CBowShoot" "s_CbowShoot")
ani ("s_CBowShoot" 1 "s_CBowShoot" 0.0 0.0 M. "Hum_CBowAim.asc" F 6 6)
{

*eventMMStartAni (6 "S_SHOOT" "ZS_RIGHTHAND")
*eventSFX (6 "CGUNSHOOT"  )
}
ani ("t_CBowReload" 1 "s_CBowAim" 0.0 0.0 M. "Hum_CBowAim.asc" F 7 39)
{


*eventSFX (14 "CGUNRELOAD")
*eventTag (14 "DEF_PLACE_MUNITION" "ZS_LEFTHAND")
*eventMMStartAni (7 "S_RELAX" "ZS_RIGHTHAND")
*eventMMStartAni (31 "S_READY" "ZS_RIGHTHAND")

}


}
}


 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest z tym troszkę roboty. Możesz użyć eventSFX (numer klatki, "nazwa zadeklarowana w pliku SFX"), albo eventTag (klatka, "nazwa"). Polecałbym eventSFX, tylko dlatego, że jest łatwiej to zrobić. Nazwy do eventSFX musisz ustawić w pliku SfxInst.d (dla utrudnienia nie podam, gdzie się znajduje :P).

W tym pliku dodajesz po prostu swój dźwięk. "vol" to "volume", czyli głośność. 127 to 100%. Reszta, co znajduje się w tym pliku to zrozumiesz sam.

EventSFX (klatka, "nazwa"):
klatka to klatka animacji, ustaw zaraz w tej samej, w której zaczyna się animacja przeładowania (albo się z tym pobaw, jeśli chcesz). "nazwa" to nazwa tego SFX którego wstawiłeś wcześniej. Dodajesz ją do "". Jak widać w MDS, wszystkie eventy są poprzedzone gwiazdką.

Miłej zabawy. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Ok, dzięki. Teraz już wiem jak to zrobić :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry