Dekompilacja .MRM 2808 2

O temacie

Autor Leiwark

Zaczęty 21.08.2017 roku

Wyświetleń 2808

Odpowiedzi 2

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Da się jakoś dekompilować .MRM by otrzymać z tego mesh .3ds i zawartą tam teksturę w .tex lub .tga?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Da się, na przykład blenderem + kerrax. Teksturę musisz mieć raczej osobno, bo model jej nie przechowuje.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Ok. Dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry