Jak zrobić bonus po zabiciu bossa? 9908 36

O temacie

Autor paweu

Zaczęty 19.07.2017 roku

Wyświetleń 9908

Odpowiedzi 36

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Młody ścierwojad, zrobiłem jak napisałeś, jednak wciąż mam błąd z tym ifem (syntax error)

Cytuj
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(giantbug_uniq))

Co do edytora tekstu, właśnie ściągnąłem Notepad++ i wygląda lepiej.
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Masz zrobionego nowego potwora w MST_(nazwa potwora).d ?

Cytuj
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Kod_Na_Potwora))

Cytuj
instance Kod_Na_Potwora(Mst_Default_Giant_Rat)
{
   B_SetVisuals_Giant_Rat();
   Npc_SetToFistMode(self);
};
 
How can I see roses... and only feel thorns...

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak.

Cytuj
INSTANCE giantbug_uniq (Mst_Default_Giant_Bug)
{
   //----- Monster ----
   name                     =   "Żarłoczna polna bestia";
   level                     =   150;
   
   //----- Attribute ----
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   250;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   250;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   1600;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   1600;

   //----- Protections ----
   protection   [PROT_BLUNT]      =   380;
   protection   [PROT_EDGE]         =   220;
   protection   [PROT_POINT]      =   260;
   protection   [PROT_FIRE]         =   175;
   protection   [PROT_FLY]         =   150;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   240;

   //----- Kampf-Taktik ----
   fight_tactic               = FAI_GIANT_BUG;

   //----- Visuals ----
   B_SetVisuals_Giant_Bug();
   Mdl_SetModelScale(self, 0.9, 0.9, 0.9);
   Npc_SetToFistMode(self);
};
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Masz coś namieszane. Na pewno nie jest to wina tego co podałeś - wszystko jest w porządku.

Wyślij cały ZS_Dead.d, tylko wrzuć to w spoiler.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

paweu

Pytania dwa.
#24 2017-07-20, 14:33(Ostatnia zmiana: 2017-07-20, 15:45)
Spoiler
func void ZS_Dead ()
{   
   // ------ aivars resetten ------
   self.aivar[AIV_RANSACKED] = FALSE;
   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
   
   B_StopLookAt   (self);
   AI_StopPointAt   (self);
      
   // ------ XP ------
   if ( Npc_IsPlayer(other) || (other.aivar[AIV_PARTYMEMBER]==TRUE) )
   && (self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] == FALSE)                     
   {
      B_GivePlayerXP (self.level * XP_PER_VICTORY);         
      
      self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] = TRUE;
   };
   
   // ------ Greg ------
   if C_IAmCanyonRazor (self) == TRUE
   {
      CanyonRazorBodyCount = CanyonRazorBodyCount +1;
      if (MIS_Addon_Greg_ClearCanyon == LOG_RUNNING)
      {
         B_CountCanyonRazor ();
      };
   };
   
   // ------ Sumpfdrohne -------
   if (self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_SWAMPDRONE)
   {
      if (Npc_GetDistToNpc(self, other) < 300)
      {
         other.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 50;
         //Npc_ChangeAttribute(other, ATR_HITPOINTS, -50);
      };
   };
   
   // ------ DiegoOW ------
   if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(DiegoOW))
   {
      Diego_IsDead = TRUE;
   };
   
   if (Npc_IsPlayer(other))
   {
      self.aivar[AIV_KilledByPlayer] = TRUE;
      
      // ------ STORY ------
      
      // ------ Dunkle Seite der Macht -------
      
      if (C_DropUnconscious())
         {
            MadKillerCount = (MadKillerCount + 1);
         };      
      
      // ------ Fester------
      if (self.guild == GIL_GIANT_BUG)
      && (MIS_Fester_KillBugs == LOG_RUNNING)
      {
         Festers_Giant_Bug_Killed = Festers_Giant_Bug_Killed + 1;
      };
      // ----- Alligator Jack -----
      if Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Swamprat)
      && (MIS_KrokoJagd == LOG_Running)
      {
         AlligatorJack_KrokosKilled = AlligatorJack_KrokosKilled +1;
      };
      
      
      if Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Ramon)
      {
         Player_HasTalkedToBanditCamp = TRUE;
      };
      if Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Franco)
      {
         if  (MIS_HlpLogan == LOG_RUNNING)
         {
            MIS_HlpLogan = LOG_OBSOLETE;
         };
         if  (MIS_HlpEdgor == LOG_RUNNING)
         {
            MIS_HlpEdgor = LOG_OBSOLETE;
         };
      };
      if Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Fortuno)
      {
         Log_SetTopicStatus (Topic_Addon_Fortuno,LOG_OBSOLETE);
      };
   };
      
      //------Addon Garaz Minecrawler Höhle------egal wer tötet----
      if  Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Goldminecrawler)
      {
         if (Minecrawler_Killed >= 9)
         && (Bloodwyn_Spawn == FALSE)
         {   
            AI_Teleport (Bloodwyn,"ADW_MINE_TO_MC_03");
            B_StartOtherRoutine (Bloodwyn,"MINE");
            B_GivePlayerXP (XP_Addon_Bloodwyn);
            Bloodwyn_Spawn = TRUE;
         }
         else
         {
            Minecrawler_Killed = (Minecrawler_Killed + 1);
         
         };
      };
      
   // ------ weil sonst Händler bevor man zum ersten Mal TRADE gewählt hat nix haben ------
   B_GiveTradeInv(self);//Joly:   STEHEN LASSEN!!!!!!!!!!!!!!!

   // ------ Monster-Inventory abhängig vom Spieler-Talent ------
   B_GiveDeathInv(self);
   B_ClearRuneInv(self); //klaue alle runen!!
   
   // ------ PetzCounter meiner Home-Location runtersetzen ------
   B_DeletePetzCrime (self); //hat bei CRIME_NONE (oder keiner Home-Location) keine Auswirkungen
   self.aivar[AIV_NpcSawPlayerCommit] = CRIME_NONE;
   
   // ------ Equippte Waffen können nicht genommen werden! ------
   AI_UnequipWeapons (self);
   
   self.aivar[AIV_TAPOSITION] = FALSE;
};

if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (giantbug_uniq) //tu wyskakuje błąd (linia 135)
{
   hero.LP   =   hero.LP   +   3;

   PrintScreen("Bohaterski wyczyn!",-1,50,FONT_Screen,3);
   PrintScreen("Punkty nauki +3",-1,53,FONT_Screen,3);

   Snd_Play ("MFX_HEAL_CAST");

};

func int ZS_Dead_loop ()
{
   // Drachen
   if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == FALSE)
   {
      B_DragonKillCounter (self);
      self.aivar[AIV_TAPOSITION] = TRUE;
   };
   
   return LOOP_CONTINUE;
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dodałeś swój skrypt POZA funkcją. dodaj go przed ostatnią klamrą.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Miałeś dać w spoiler, nie cytat :P

Napisałem Ci:
func void ZS_Dead()
{
Wklej tutaj
 
How can I see roses... and only feel thorns...

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sorka, teraz już wiem gdzie ten spoiler :P

Wkleiłem to tam gdzie mówisz, a teraz wyskakuje znowu jakieś

Cytuj
Syntax error SELF.AIVAR (line 22)

A tu jak wygląda:

Spoiler
func void ZS_Dead ()
{
   if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (giantbug_uniq))
    {
           hero.LP   =   hero.LP   +   3;

           PrintScreen("Bohaterski wyczyn!",-1,50,FONT_Screen,3);
           PrintScreen("Punkty nauki +3",-1,53,FONT_Screen,3);

           Snd_Play ("MFX_HEAL_CAST");
       
    };
   
   // ------ aivars resetten ------
   self.aivar[AIV_RANSACKED] = FALSE;
   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
   
   B_StopLookAt   (self);
   AI_StopPointAt   (self);
      
   // ------ XP ------
   if ( Npc_IsPlayer(other) || (other.aivar[AIV_PARTYMEMBER]==TRUE) )
   && (self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] == FALSE)                     
   {
      B_GivePlayerXP (self.level * XP_PER_VICTORY);         
      
      self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] = TRUE;
   };
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru

Mikotsune
Czas Honoru

Pytania dwa.
#28 2017-07-20, 15:37(Ostatnia zmiana: 2017-07-20, 15:43)
Edytuj tamten post i zmień na spoiler :P

Jeśli wyskakuję jakiś błąd, to napisz, w której to jest linijce, tak na przyszłość :)

Usuń WSZYSTKO z ZS_Dead.d i wklej to:
func void ZS_Dead ()
{
if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (giantbug_uniq))
{
hero.LP   =   hero.LP   +   3;

PrintScreen("Bohaterski wyczyn!",-1,50,FONT_Screen,3);
PrintScreen("Punkty nauki +3",-1,53,FONT_Screen,3);

Snd_Play ("MFX_HEAL_CAST");
};

// ------ aivars resetten ------
self.aivar[AIV_RANSACKED] = FALSE;
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;

B_StopLookAt   (self);
AI_StopPointAt   (self);

// ------ XP ------
if (( Npc_IsPlayer(other) || (other.aivar[AIV_PARTYMEMBER]==TRUE) )
&& (self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] == FALSE))                     
{
B_GivePlayerXP (self.level * XP_PER_VICTORY);         
     
self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] = TRUE;
};

// ------ Greg ------
if (C_IAmCanyonRazor (self) == TRUE)
{
CanyonRazorBodyCount = CanyonRazorBodyCount +1;
if (MIS_Addon_Greg_ClearCanyon == LOG_RUNNING)
{
B_CountCanyonRazor ();
};
};

// ------ Sumpfdrohne -------
if (self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_SWAMPDRONE)
{
if (Npc_GetDistToNpc(self, other) < 300)
{
other.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 50;
//Npc_ChangeAttribute(other, ATR_HITPOINTS, -50);
};
};
   
// ------ DiegoOW ------
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(DiegoOW))
{
Diego_IsDead = TRUE;
};
   
if (Npc_IsPlayer(other))
{
self.aivar[AIV_KilledByPlayer] = TRUE;
     
// ------ STORY ------
     
// ------ Dunkle Seite der Macht -------
     
if (C_DropUnconscious())
{
MadKillerCount = (MadKillerCount + 1);
};     
     
// ------ Fester------
if ((self.guild == GIL_GIANT_BUG)
&& (MIS_Fester_KillBugs == LOG_RUNNING))
{
Festers_Giant_Bug_Killed = Festers_Giant_Bug_Killed + 1;
};
// ----- Alligator Jack -----
if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Swamprat)
&& (MIS_KrokoJagd == LOG_Running))
{
AlligatorJack_KrokosKilled = AlligatorJack_KrokosKilled +1;
};
     
     
if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Ramon))
{
Player_HasTalkedToBanditCamp = TRUE;
};
if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Franco))
{
if  (MIS_HlpLogan == LOG_RUNNING)
{
MIS_HlpLogan = LOG_OBSOLETE;
};
if  (MIS_HlpEdgor == LOG_RUNNING)
{
MIS_HlpEdgor = LOG_OBSOLETE;
};
};
if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Fortuno))
{
Log_SetTopicStatus (Topic_Addon_Fortuno,LOG_OBSOLETE);
};
};
     
//------Addon Garaz Minecrawler Höhle------egal wer tötet----
if  (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (Goldminecrawler))
{
if ((Minecrawler_Killed >= 9)
&& (Bloodwyn_Spawn == FALSE))
{   
AI_Teleport (Bloodwyn,"ADW_MINE_TO_MC_03");
B_StartOtherRoutine (Bloodwyn,"MINE");
B_GivePlayerXP (XP_Addon_Bloodwyn);
Bloodwyn_Spawn = TRUE;
}
else
{
Minecrawler_Killed = (Minecrawler_Killed + 1);
         
};
};
     
// ------ weil sonst Händler bevor man zum ersten Mal TRADE gewählt hat nix haben ------
B_GiveTradeInv(self);//Joly:   STEHEN LASSEN!!!!!!!!!!!!!!!

// ------ Monster-Inventory abhängig vom Spieler-Talent ------
B_GiveDeathInv(self);
B_ClearRuneInv(self); //klaue alle runen!!
   
// ------ PetzCounter meiner Home-Location runtersetzen ------
B_DeletePetzCrime (self); //hat bei CRIME_NONE (oder keiner Home-Location) keine Auswirkungen
self.aivar[AIV_NpcSawPlayerCommit] = CRIME_NONE;
   
// ------ Equippte Waffen können nicht genommen werden! ------
AI_UnequipWeapons (self);
   
self.aivar[AIV_TAPOSITION] = FALSE;
};

func int ZS_Dead_loop ()
{
// Drachen
if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == FALSE)
{
B_DragonKillCounter (self);
self.aivar[AIV_TAPOSITION] = TRUE;
};
   
return LOOP_CONTINUE;
};
 
How can I see roses... and only feel thorns...

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Usunięte, i wklejone tak jak podałeś, ale mam niestety kolejny błądzik:

Spoiler
Missing ")" (line 11)
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Edytowałem post. Jeszcze raz usuń wszystko i wklej.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra, myślę że skrypt z potworem i PN chyba działa, aczkolwiek nie jestem pewien ponieważ mam taki błąd, tym razem w skrypcie nauki za złoto w dialogu Cavalorna.

Spoiler
Unknown identifier: FUNC (line 1078)

A tu jak wygląda:
Spoiler
FUNC VOID DIA_Addon_Cavalorn_Teach_BOW_1 ()
{
   if B_GiveInvItems (other, self, ItmI_Gold, 150)
   {
   B_TeachFightTalentPercent (self, other, NPC_TALENT_BOW, 1, 90);
   
   DIA_Addon_Cavalorn_TEACH_Choices ();
};
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Weź poczytaj o błędach i identyfikatorach parsera, a nie będziesz tu pisał każdy brakujący średnik...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skrypt "bossa" działa. Co prawda teksty się na siebie nakładają, ale ważne że działa xD

https://zapodaj.net/f900f2c1cb886.jpg.html


Propsik dla Ciebie, @Młody ścierwojad, dziękuję :)
 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Skrypt "bossa" działa. Co prawda teksty się na siebie nakładają, ale ważne że działa xD

Wystarczy, że zmienisz pozycję na jednym z printów.
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Możesz pobawić się liczbami +/- i czcionką.
Spróbuj tak:
Cytuj
PrintScreen("Bohaterski wyczyn!",-1,47,FONT_Screen,3);
PrintScreen("Punkty nauki +3",-1,53,FONT_ScreenSmall,3);
Spoiler

Naucz się najpierw podstaw i zrób normalnego nauczyciela, a dopiero potem zacznij go przerabiać.

Zobacz poradniki na youtube - czip17 lub wejdź w tutoriale.
Otwórz dialog jakiegoś nauczyciela i zobacz jak to jest zrobione.

Nauczysz się wszystkiego otwierając pliki i patrząc co i jak jest zrobione. Te początki modowania :lol2:

Pewnie nikt by Ci nie pomógł z tak prostą rzeczą (ZS_Dead.d) i raczej nie doczekałbyś się odpowiedzi...

Pamiętaj, rób na spokojnie i powoli.
Powodzenia! :P
 
How can I see roses... and only feel thorns...

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, masz rację, jestem w tym początkujący, ale mam chęci żeby się rozwinąć, a przecież forum jest po to, żeby zadawać tu pytania nawet o najmniejszy szczegół :)

Można zamknąć temat, problem może nie został rozwiązany w 100%, lecz bardziej mi zależało na skrypcie "bossa". Pozdrawiam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry