Spawn NPC po założeniu amuletu 3132 7

O temacie

Autor Konsyliarz

Zaczęty 28.06.2016 roku

Wyświetleń 3132

Odpowiedzi 7

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bez większego wstępu, co należy wpisać w skrypcie amuletu by po założeniu spawnuje nam się np. ognik?

Chce uzyskać efekt że po założeniu amuletu przed nami spawnownuje się ognik i rozpoczął z nami rozmowę, a po jego ściągnięciu znikł. Skrypt ognika jest przygotowany jak i jego dialog. Nie wiem tylko co zrobić by go zespawnić.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To weź zobacz do skrypty amuletu z ognikiem, który dostajemy od Vatrasa.
 

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie nie zbyt rozumiem na jakiej zasadzie on go spawnuje.

Post połączony: 2016-06-28, 13:05
var int Equip_WispDetector_OneTime;

FUNC VOID Equip_WispDetector()
{
if (Equip_WispDetector_OneTime == FALSE)
{
PLAYER_TALENT_WISPDETECTOR[WISPSKILL_NF] = TRUE; //das erste Talent gibt's gratis
WispSearching = WispSearch_NF;
Equip_WispDetector_OneTime = TRUE;
};

var C_NPC DetWsp;
DetWsp = Hlp_GetNpc (Wisp_Detector);
AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
Wld_SpawnNpcRange (self, Wisp_Detector, 1, 500);
  Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_WHITE",  Wisp_Detector, Wisp_Detector, 0, 0, 0, FALSE );
Snd_Play ("MFX_Transform_Cast");
//Wld_PlayEffect("spellFX_SummonCreature_ORIGIN",  hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};


FUNC VOID UnEquip_WispDetector()
{

var C_NPC DetWsp;
DetWsp = Hlp_GetNpc (Wisp_Detector);

if (Npc_IsDead(DetWsp) == FALSE)
{
Snd_Play ("WSP_Dead_A1");
};

AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
B_RemoveNpc (DetWsp);
AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
};

To jest część skryptu szukającego ognika (ten amulet Vatrasa), teoretycznie po napisaniu nowego amuletu i dodania mu okrojonej części:

FUNC VOID Equip_HELP()
{

Wld_SpawnNpcRange (self, MOD_01_HELP, 1, 500);
  Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_WHITE",  Wisp_Detector, Wisp_Detector, 0, 0, 0, FALSE );
Snd_Play ("MFX_Transform_Cast");

};


FUNC VOID UnEquip_HELP()
{

B_RemoveNpc (MOD_01_HELP);

};

Ognika rzeczywiście spawnuje ale nie ma z nim żadnej rozmowy
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wld_SpawnNpcRange(var C_Npc oth,var c_npc self, var int number, var int range);
oth-wokół kogo
self-kogo
number-ile npc
range- w jakim zasięgu
Chyba wystarczy.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
var int Equip_WispDetector_OneTime;//zmienna

FUNC VOID Equip_WispDetector()
{
if (Equip_WispDetector_OneTime == FALSE)
{
PLAYER_TALENT_WISPDETECTOR[WISPSKILL_NF] = TRUE; //das erste Talent gibt's gratis
WispSearching = WispSearch_NF;
Equip_WispDetector_OneTime = TRUE;
//To ustawia typ szukania ognika
};

var C_NPC DetWsp;
DetWsp = Hlp_GetNpc (Wisp_Detector);//pobieranie ID ognika
AI_Teleport (DetWsp, "TOT");//teleportuje ognika na tajemny waypoint
Wld_SpawnNpcRange (self, Wisp_Detector, 1, 500);//przyzywa ognika pół metra obok zakładającego
  Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_WHITE",  Wisp_Detector, Wisp_Detector, 0, 0, 0, FALSE );//wywołuje efekt wizualny
Snd_Play ("MFX_Transform_Cast");//wywołuje dźwięk
};


FUNC VOID UnEquip_WispDetector()
{

var C_NPC DetWsp;
DetWsp = Hlp_GetNpc (Wisp_Detector);

if (Npc_IsDead(DetWsp) == FALSE)//jeśli ognik żyje
{
Snd_Play ("WSP_Dead_A1");//wywołuje efekt dźwiękowy
};

AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
B_RemoveNpc (DetWsp);//zabija ognika
AI_Teleport (DetWsp, "TOT");
};

Wszystko wytłumaczone po "//".
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spawnuje ognika ale stoi w miejscu i na nic nie reaguje.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
No to musisz go odpowiednio "zaprogramować". Dodać rutynę, dialogi itd. Sam spawn tego ognika to pikuś.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dialog i sam skrypt ognika działają bo gdy spawnuje ognika przez konsole to wszystko działa.
Tylko że ona ma być spawnowany za pomocą amuletu, a to już nie działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry