O temacie
Autor Vanarius
Zaczęty 27.06.2016 roku
Wyświetleń 3134
Odpowiedzi 7
Vanarius Riquer Team
Leoxiq1993
Bogdan Zwei
var c_npc Bob;Bob = Hlp_GetNpc(None_12085_BobRoss);
Tak samo jakbyś chciał ustawić dla jednego, ale musisz zrobić zmienne dla każdego npc, który ma atakować.Przykład zmiennej:Kod: [Zaznacz]var c_npc Bob;Bob = Hlp_GetNpc(None_12085_BobRoss);
Przyzwać. Tak jak w Startup.d.
AI_StopProcessInfos (self);B_Attack (self, other, AR_SuddenEnemyInferno, 1);B_Attack (BAU_3456_BANDIT, other, AR_SuddenEnemyInferno, 1);B_Attack (BAU_4567_BANDIT, other, AR_SuddenEnemyInferno, 1);
Splash Moderator
B_Attack (atakujący, cel, AR_NONE, 0);
Kod: [Zaznacz]B_Attack (atakujący, cel, AR_NONE, 0);