Problem ze dialogiem 2547 3

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 25.10.2015 roku

Wyświetleń 2547

Odpowiedzi 3

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder

Vanarius
Riquer Team

Problem ze dialogiem
2015-10-25, 15:32(Ostatnia zmiana: 2015-10-25, 15:49)
Mam pewien problem, napisałem dialog, żeby postać opowiedział mi o <moim świecie>
Jak wchodzę do gry, to przywitanie i opcja zadania działa, ale jeśli kliknę w opcję "Opowiedz mi o Dolinie Satos"
To opcja się aktywuje ale za chwilę znów wraca do menu wyboru dialogu.

Co jest nie tak?
Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = VLK_999_Kan;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Condition;
   information = DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_Siema   (C_INFO)
{
   npc         = VLK_999_Kan;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_VLK_999_Kan_Siema_Condition;
   information = DIA_VLK_999_Kan_Siema_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_Siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_Siema_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_VLK_999_Kan_Siema_15_00"); //Kim jesteś?
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_Siema_55_01"); //Nazywam się Kan. Jestem przywódcą tych wieprszy których widzisz przy ognisku.
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_Siema_55_02"); //Co cię do mnie sprowadza?

};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = VLK_999_Kan;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Condition;
   information = DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Czy masz dla mnie jakieś zadanie?";
};

FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Condition()
{
if (Npc_knowsinfo (other, DIA_VLK_999_Kan_Siema))


{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_VLK_999_Kan_zadanie_15_00"); //Czy masz dla mnie jakieś zadanie?
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_zadanie_55_01"); //Nie. Teraz nie nikogo nie potrzebuje.
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_zadanie_55_02"); //Popytaj się innych w obozie, oni napewno będą mieć jakieś zadanie dla ciebie.

};

//**********************************************************************
//  Hista
//**********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_hista   (C_INFO)
{
   npc         = VLK_999_Kan;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_VLK_999_Kan_hista_Condition;
   information = DIA_VLK_999_Kan_hista_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Opowiedź mi o Dolinie Satos";
};

FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_hista_Condition()
{
if (Npc_knowsinfo (other, DIA_VLK_999_Kan_Siema))


{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_hista_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_VLK_999_Kan_hista_15_00"); //Opowiedz mi o Dolinie Satos.
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_hista_56_01"); //Nie ma za wiele tutaj dolinie, ale co nie co mogę opowiedzieć.
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_hista_56_02"); //Kiedyś mieszkali tutaj starożytni ludzie którzy wierzyli w Innos.
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_hista_56_03"); //Do dziś są jeszcze ruiny, koło wyjścia z Doliny oraz koło Farmy Samuel'a.
   AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_historia_56_04"); //To tylko, tyle ile mogę ci opowiedzieć.

};

EDIT: Teraz jak napiszę u innej postaci jakiś dialog to tak samo jest. Dialog.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Kod jest poprawny.
Zreparsuj skrypty, aby dialogi się na nowo wygenerowały (najpierw usuń stare ou.bin/csl) i nie włączaj gry przez GothicStarter_Mod.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Kod jest poprawny.
Zreparsuj skrypty, aby dialogi się na nowo wygenerowały (najpierw usuń stare ou.bin/csl) i nie włączaj gry przez GothicStarter_Mod.
Zrobiłem tak jak pisałeś, i dalej to samo :(
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dobra. Popatrz na ostatnią wypowiedź:
Cytuj
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_historia_56_04"); //To tylko, tyle ile mogę ci opowiedzieć.
Popraw.
Jak dalej nic to użyj jakiegoś zewnętrznego programu, np. redefix.
Jeśli nie pomoże to nie wiem.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry