Mam pewien problem, napisałem dialog, żeby postać opowiedział mi o <moim świecie>
Jak wchodzę do gry, to przywitanie i opcja zadania działa, ale jeśli kliknę w opcję "Opowiedz mi o Dolinie Satos"
To opcja się aktywuje ale za chwilę znów wraca do menu wyboru dialogu.
Co jest nie tak?
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_EXIT (C_INFO)
{
npc = VLK_999_Kan;
nr = 999;
condition = DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Condition;
information = DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_Siema (C_INFO)
{
npc = VLK_999_Kan;
nr = 1;
condition = DIA_VLK_999_Kan_Siema_Condition;
information = DIA_VLK_999_Kan_Siema_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_Siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_Siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_VLK_999_Kan_Siema_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_Siema_55_01"); //Nazywam się Kan. Jestem przywódcą tych wieprszy których widzisz przy ognisku.
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_Siema_55_02"); //Co cię do mnie sprowadza?
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_zadanie (C_INFO)
{
npc = VLK_999_Kan;
nr = 1;
condition = DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Condition;
information = DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Info;
permanent = 1;
description = "Czy masz dla mnie jakieś zadanie?";
};
FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Condition()
{
if (Npc_knowsinfo (other, DIA_VLK_999_Kan_Siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_VLK_999_Kan_zadanie_15_00"); //Czy masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_zadanie_55_01"); //Nie. Teraz nie nikogo nie potrzebuje.
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_zadanie_55_02"); //Popytaj się innych w obozie, oni napewno będą mieć jakieś zadanie dla ciebie.
};
//**********************************************************************
// Hista
//**********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_999_Kan_hista (C_INFO)
{
npc = VLK_999_Kan;
nr = 2;
condition = DIA_VLK_999_Kan_hista_Condition;
information = DIA_VLK_999_Kan_hista_Info;
permanent = 1;
description = "Opowiedź mi o Dolinie Satos";
};
FUNC INT DIA_VLK_999_Kan_hista_Condition()
{
if (Npc_knowsinfo (other, DIA_VLK_999_Kan_Siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_VLK_999_Kan_hista_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_VLK_999_Kan_hista_15_00"); //Opowiedz mi o Dolinie Satos.
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_hista_56_01"); //Nie ma za wiele tutaj dolinie, ale co nie co mogę opowiedzieć.
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_hista_56_02"); //Kiedyś mieszkali tutaj starożytni ludzie którzy wierzyli w Innos.
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_hista_56_03"); //Do dziś są jeszcze ruiny, koło wyjścia z Doliny oraz koło Farmy Samuel'a.
AI_Output (self ,other,"DIA_VLK_999_Kan_historia_56_04"); //To tylko, tyle ile mogę ci opowiedzieć.
};
EDIT: Teraz jak napiszę u innej postaci jakiś dialog to tak samo jest. Dialog.