Mapa gothic 2, blender - pytanie 2988 4

O temacie

Autor kelis32

Zaczęty 18.07.2015 roku

Wyświetleń 2988

Odpowiedzi 4

kelis32

kelis32

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy możliwe jest usunięcie kawałka mapy z gothic 2 nk i zastąpienie go innym w blenderze? Chciałbym zamiast dzielnicy portowej zrobić morze. Czy jest to możliwe?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oczywiście, po prostu edytujesz świat, nie rozumiem w czym mógłby być problem, chyba że nie potrafisz obsługiwać programu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Tylko nie zapomnij o dodaniu materiałów w nowym fragmencie.
 

kelis32

kelis32

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dwa pytania:
1. Wam też blender działa dużo wolniej po otwarciu świata z G2.
2. Są jakieś poradniki o edycji świata, a nie tworzeniu nowego?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@kelis32:

1. Czasami tak bywa. Myślę że to kwestia sprzętu, ale mogę się mylić (chodzi o rozmiary świata)
2. Jak obejrzysz parę poradników gumena to nauczysz się też edycji. On robił to na dość starej wersji (2.57 chyba), ale nie powinno być problemu w ogarnięciu tego.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry