PC_Hero - zmiana wyglądu postaci 4599 11

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 7.06.2015 roku

Wyświetleń 4599

Odpowiedzi 11

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta

Necro59

PC_Hero - zmiana wyglądu postaci
2015-06-07, 20:27(Ostatnia zmiana: 2015-06-08, 18:13)
Witam. Chciałbym w G2:NK edytować skrypt beziego, a właściwie chciałem usunąć mu kitkę i zastąpić twarzą "bald". Problem w tym, że ten skrypt jest inny od pozostałych skryptów NPC, no i co za tym idzie nie mogę wybrać jaką chce mieć głowę. Wiec pytanie do was. Jak to zrobić? :)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
ten skrypt jest inny od pozostałych skryptów NPC
Nie jest.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Nie znam sie na skryptach Gothicowych, ale pc_hero mógł spać oraz rozmawiać, a nie "nie teraz".
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Normalnie jak masz:

    // ------ Visual ------ "body_Mesh",        bodyTex            SkinColor    headMesh,            faceTex,        teethTex,    armorInstance   
    Mdl_SetVisualBody (self, "hum_body_Naked0", 3,                1,            "Hum_Head_Bald",     FACE_N_Player,    0,             xxx);


Tam gdzie XXX to ma być pancerz jakby co. Po prostu wpisujesz Hum_Head_Bald i tyle.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie znam sie na skryptach Gothicowych, ale pc_hero mógł spać oraz rozmawiać, a nie "nie teraz".
Tak, ale to nie nic wspólnego ze skryptem postaci :P Innym postaciom nie pojawiały się monologi, ponieważ w skryptach monologów, np. spania może być przypisana tylko jedna postać, i jest nią właśnie Bezimienny.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie znam sie na skryptach Gothicowych, ale pc_hero mógł spać oraz rozmawiać, a nie "nie teraz".
Tak, ale to nie nic wspólnego ze skryptem postaci :P Innym postaciom nie pojawiały się monologi, ponieważ w skryptach monologów, np. spania może być przypisana tylko jedna postać, i jest nią właśnie Bezimienny.
To jest właśnie wspólne z skryptem postaci, dokładniej to z jego instance. Żeby było ciekawej, mylisz się też w kwestii "może być przypisana tylko do jednej postaci", co stoi na przeszkodzie by użyć zmiennej?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mnie się rozchodzi o to, że jakiekolwiek zmiany w skrypcie PC_Hero nic w tym nie zmienią. Zmiana instancji w skrypcie postaci przysporzy tylko problemów.
Cytuj
co stoi na przeszkodzie by użyć zmiennej?
Robiłem tak kiedyś z opcją dialogową w kowalstwie żeby się nie rozpisywać dla każdego przedmiotu. Po przeczytaniu instrukcji zmieniało się przedmiot do stworzenia, tylko że zamiast nazwy przedmiotu, było puste pole.
Można pewnie zrobić to np. tak wywołując hookiem, triggerem, czy czym tylko zechcesz:
PC_SmithWeapon_End.npc = hero;
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)

Glaca

PC_Hero
#7 2015-06-07, 22:09(Ostatnia zmiana: 2015-06-07, 22:17)
Nie znam sie na skryptach Gothicowych, ale pc_hero mógł spać oraz rozmawiać, a nie "nie teraz".
Tak, ale to nie nic wspólnego ze skryptem postaci :P Innym postaciom nie pojawiały się monologi, ponieważ w skryptach monologów, np. spania może być przypisana tylko jedna postać, i jest nią właśnie Bezimienny.

Aha dzięki za wytłumaczenie :D. To sam nw czy Sawik czy Ty masz racje.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dlatego najlepiej odwoływać się do HERO zamiast PC_HERO.
PC_HERO dotyczy jednej, konkretnej postaci ( beziego ), a HERO dotyczy playera, czyli postać, którą w danym momencie gramy.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Eh żeby zmiana działała muszę zacząć nową grę, na zapisie nie działa :/
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Na zapisie nigdy nie działa. ZAWSZE rozpoczynaj nową grę po zmianach w skryptach, nigdy nie wczytuj.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Na zapisie nigdy nie działa. ZAWSZE rozpoczynaj nową grę po zmianach w skryptach, nigdy nie wczytuj.
Na zapisach nie działa gdy dodajemy nowe zmienne bądź zmieniamy im nazwy lub typ.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry