Brak ikonki przedmiotu w plecaku 1904 5

O temacie

Autor Szaku

Zaczęty 5.05.2015 roku

Wyświetleń 1904

Odpowiedzi 5

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szaku

Brak ikonki przedmiotu w plecaku
2015-05-05, 22:02(Ostatnia zmiana: 2015-05-05, 22:40)
Tak jak w nazwie, dodałem kilka pancerzy do gothica, jak założę pancerz normalnie jest tekstura ale nie wyświetla ikonki co powoduje duże lagi. Wie ktoś jak to naprawić?
 

WateR

WateR

Użytkownicy
Pułkownik IV Rzeszy
posty28
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Pułkownik IV Rzeszy
Pokaż skrypt(y) pancerzy.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Problemem będzie zbyt wielka ilość szczegółów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_ZBROJA (C_Item)
{
   name                =   "ZBROJA";
   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;
   protection [PROT_EDGE]   =   50;
   protection [PROT_BLUNT] =    50;
   protection [PROT_POINT] =    50;
   protection [PROT_FIRE]    =    50;
   protection [PROT_MAGIC] =    50;
   value                =   0;
   wear                =   WEAR_TORSO;
   visual                =   "ZBROJA.3ds";
   visual_change          =   "ZBROJA.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_METAL;
   description            =   name;
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;     
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;     
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
 

WateR

WateR

Użytkownicy
Pułkownik IV Rzeszy
posty28
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Pułkownik IV Rzeszy
Masz plik "ZBROJA.3DS" ?
 

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra problem rozwiązany dzięki WateR
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry