1.Funkcja po dialogu 2.Kolejność wywoływania czarów 2736 5

O temacie

Autor starcd78

Zaczęty 30.11.2014 roku

Wyświetleń 2736

Odpowiedzi 5

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Do rzeczy w 1. Chciałbym, żeby po dialogu, np. przesunęła się ściana. Wiem jak to robić za pomocą animacji w Gothicu, ale chciałbym wiedzieć co z dialogiem.

2. Mam taki skrypt i ogólnie chciałbym dodać więcej czarów, ale gdy kombinuję wyskakują mi błędy p.s. bazowałem na innych npc'ach używających czarów  :lol2:
Co do 2. to co zrobić, aby NPC używał danego czary tylko raz?

if (Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(instancemojegoNPCA))
{
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_BeliarsRage) == 0) { CreateInvItems (slf, ItRu_BeliarsRage, 1); };
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_FullHeal) == 0) { CreateInvItems (slf, ItRu_FullHeal, 1); };
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_IceCube) == 0) { CreateInvItems (slf, ItRu_IceCube, 1); };
                if (Npc_HasItems (slf, ItRu_SummonZombie) == 0) {       CreateInvItems (slf, ItRu_SummonZombie, 1); };

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 900)
                {
B_ReadySpell (slf, SPL_SummonZombie, SPL_Cost_SummonZombie);
return TRUE;
               
}
if (Npc_IsInState (oth, ZS_MagicFreeze))
{
B_ReadySpell (slf, SPL_EnergyBall, SPL_Cost_EnergyBall);
return TRUE;
               
}
else
{
B_ReadySpell (slf, SPL_IceCube, SPL_Cost_IceCube);
return TRUE;
         
};
           
            };

 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O dwójce się nie wypowiem, ale co do pierwszego to spróbowałbym, użyć Wld_SendTrigger("NAZWATRIGGERA");

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Dobra co do 1. działa. Mam też pytanie numer 3. Co zrobić, aby szkielet np. spał, jeśli mam gotową rutynę w spacerze, a nie stał jak wryty...
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Co do 2. to co zrobić, aby NPC używał danego czary tylko raz?
Spróbuj sprawdzać czy dany AIVar u npc wynosi np. 0 i jeśli  tak  przygotuj mu czar oraz zmień wartość tego AIVar'a na 1, później jeśli chcesz by twój npc znowu użył czaru resetuj jego wartość do 0 np. jesli chcesz by co walkę mógł używać tego czaru, zeruj wartość AIVar'a co wyciąganie czaru/broni
 

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Dobra 2. mam również, aivary nie były potrzebne ;) Teraz odpowiedzcie mi proszę na pytanie nr.3 : Co zrobić, aby szkielet np. spał, jeśli mam gotową rutynę w spacerze, a nie stał jak wryty... No i żeby nas normalnie atakował.
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Na 3. znalazłem sposób na forum temat  do zamknięcia!
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry