Jak dodać potwora o tym samym modelu? 3465 10

O temacie

Autor Dark79

Zaczęty 22.11.2014 roku

Wyświetleń 3465

Odpowiedzi 10

Dark79

Dark79

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam pewien problem a chodzi tu o że nie wiem jak dodać 2 takie same moby o ty samych modelach ale innych teksturach.  Z góry dziękuje za pomoc : )
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Tu nie trzeba Ikariusa ;p wystarczy że zdekompilujesz animacje swojego mobka, zmieniusz mu texture i zrobisz skrypt po zmieniasz pare linijiek i bedzie : D
 

Dark79

Dark79

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógł byś podać  przykład np wilka  które linijki i jaki plik edytować ?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Musisz posiadać jego model, oraz skopiuj skrypt wilka, i pozmieniaj wszystkie linijki, nie chce mi się tego tu tlumaczyć bo za dużo z tym roboty by była, poszukaj poradników w dziale tutoriale, napewno znajdziesz.
 

Dark79

Dark79

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nigdzie niczego nie znalazłem więc proszę Cię bardzo żebyś dał mi jakiś przykład nie mówię żebyś teraz przy tym siedział lecz żeby w jakieś wolnej chwili mi to napisał  : )
 

Diego1337

Diego1337

Użytkownicy
posty46
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

https://www.youtube.com/watch?v=p3Ctl1vvgmA

Nic nie znalazłeś tak ? ... :)
 

Dark79

Dark79

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale nie chodzi mi jak wstawić potwora lecz jak wstawić 2  potwora z takim samym  modelem  i  innymi teksturami.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
http://themodders.org/index.php?topic=6415.0
Działa to na takiej samej zasadzie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
1. Kopiujesz zdekompilowaną animację potwora (plik .ASC)
2. Zmieniasz nazwę i w pliku szukasz linijki, w której określona jest tekstura, jaka jest nakładana na model (.TGA), zmieniasz ją na jaką chcesz.
3. Kopiujesz skrypt potwora i zmieniasz w nim tutaj (przykład na lodowym wilku)
Mdl_SetVisualBody (self,"SnoWol_Body",DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT, DEFAULT,-1);
SnoWol_Body na nazwę swojego pliku ASC.
4. Nowo utworzone pliki dajesz do odpowiednich folderów no i działa.

Jeszcze dało się to robić z końcówkami nazw tekstur _V0/_V1 ale już nie pamiętam jak to działa
 

Dark79

Dark79

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale skąd mam wziąć moba w formacie .ASC jak one są tylko w formacie .mds np. Aligator.mds po edytowaniu tego pliku notepad++ jest co prawda jest to Model ("Alligator") 

Model ("Alligator")
{
    MeshAndTree ("Kro_Body.asc" DONT_USE_MESH)
    registerMesh ("Kro_Body.ASC")

ale nigdzie nie moge znaleść tego pliku "Kro_Body.asc
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Musisz go zdekompilować Gothic Sourcerem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry