Spacer Edytor tekstur (błąd) 9832 29

O temacie

Autor Góral Żywiec

Zaczęty 13.06.2014 roku

Wyświetleń 9832

Odpowiedzi 29

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Posiadasz wszystkie meshe świata? Czyli surface.3ds, oldcamp.3ds itd.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Tam mam je wszystkie :)  
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
No cóż, dalej nie wiem co można tu zrobić. Nigdy z takim problemem się nie spotykałem, bo nie bawiłem się w teksturowanie świata :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Zainstalowałem nowego gothic z tymi własnie poradami co mi pisaliście super świetnie udało mi się w czytać świat bez żadnego jebanego ACCESS.... Tylko jest jeden problem po  kilku sekundach w sumie po 30 mnie wywala czy to jest normalne ??

I jeszcze podczas wczytywania wyskakuje mi coś takiego czy to też jest normalne ?

Zignoruj. To jest normalny, nie szkodzący bug.

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Pobrałem PL SPACER i teraz jest wszystko dobrze dziękuje bardzo.. Wszyscy macie po prosie

Post połączony: 2014-06-17, 19:58
Mam jeszcze jedno pytanie.. Jak należy przenieść teksturę z g2 do g1... Mam tutaj na myśli tekstury trawy kamieni z kanionu budowniczych... W jakich to jest plikach i do czego trzeba je skopiować jeszcze obiło mi się o uszy ze trzeba coś wklejać do GOMANA. 
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
wie ktoś co to za błąd wyskakuje mi kiedy wczytuje mojego zena coś mi się wydaję że coś zjebałem nie odwracalnie... :(

 

gothic1210
  • Gość
Nie chce mi się czytać tych pierdół, ale odpowiadając na twoje PW. 
Załóżmy, że tak jak ja chcesz przerobić kawałek podłoża w Kolonii.
Robisz tak:
1. Otwierasz w Spacerze fragment terenu, który chcesz przerobić np. Surface.3ds. 
2. Przerabiasz wybrane przez siebie miejsce ( w twoim wypadku zmieniasz tekstury)
3. Zapisujesz mesh pod dowolną nazwą np. Surface_by_gothic1210.3ds.
4. Otwierasz swój zmodyfikowany świat w którym masz zapisane wszystkie obiekty, waypointy itd których nie chcesz stracić. 
5. Zapisujesz świat w formacie nieskompilowanym (wybiera się to przy zapisie). 
6. Zapisany przez siebie świat otwierasz Notepadem++. Wciskasz Ctrl+F i wpisujesz Surface.3ds. Zmieniasz na Surface_by_gothic1210.3ds.
7. Zapisujesz plik. 
8. Otwierasz plik świata (ten zmodyfikowany w Notepadzie++) i kompilujesz jak świat (bez editmode). Potem kompilujesz światło. 
Potem już możesz zapisać jako zen. Sztuczka polega na tym, że ZEN Uncompiled nie zawiera informacji o geometrii (tj. o meshu podłoża) i jak go wczytasz do Spacera to pobiera sobie z folderu Meshes odpowiednie pliki ( w tym wypadku zmodyfikowany mesh). 
 

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sztuczka polega na tym, że ZEN Uncompiled nie zawiera informacji o geometrii (tj. o meshu podłoża) i jak go wczytasz do Spacera to pobiera sobie z folderu Meshes odpowiednie pliki ( w tym wypadku zmodyfikowany mesh).

Może i nie posiada, ale gdy ja zmodyfikowałem teren (dodając np dół, lub wywalając wiatrak) to po połączeniu macrosem z światem uncompiled to utraciłem zmiany na rzecz tego świata nieskompilowanego.

Co ciekawe zmiany typu wystająca górka (np wyextrudowany poly)
są obecne po łączeniu macrosem.

Jednak nie znałem tego sposobu z edycją w notatniku, muszę to przetestować.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zmajcek - macrosy kompilują światy podczas łączenia, stąd zmiany są dodawane.

Co do edycji świata notatnikiem, nie trzeba specjalnie zapisywać zena jako uncompiled, wystarczy go otworzyć za pomocą notepad++.
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Udało mi się z pomocą zaspać teksturę w spacerzę  kiedy otwieram surface przez open zen i klikne na kompilowanie świata mam teksturę ale teraz pytanie jest jak zrobić by ona była w grze a nie w spacerzę bo zmiany w grze nie ma :) 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry