Nie chce mi się czytać tych pierdół, ale odpowiadając na twoje PW.
Załóżmy, że tak jak ja chcesz przerobić kawałek podłoża w Kolonii.
Robisz tak:
1. Otwierasz w Spacerze fragment terenu, który chcesz przerobić np. Surface.3ds.
2. Przerabiasz wybrane przez siebie miejsce ( w twoim wypadku zmieniasz tekstury)
3. Zapisujesz mesh pod dowolną nazwą np. Surface_by_gothic1210.3ds.
4. Otwierasz swój zmodyfikowany świat w którym masz zapisane wszystkie obiekty, waypointy itd których nie chcesz stracić.
5. Zapisujesz świat w formacie nieskompilowanym (wybiera się to przy zapisie).
6. Zapisany przez siebie świat otwierasz Notepadem++. Wciskasz Ctrl+F i wpisujesz Surface.3ds. Zmieniasz na Surface_by_gothic1210.3ds.
7. Zapisujesz plik.
8. Otwierasz plik świata (ten zmodyfikowany w Notepadzie++) i kompilujesz jak świat (bez editmode). Potem kompilujesz światło.
Potem już możesz zapisać jako zen. Sztuczka polega na tym, że ZEN Uncompiled nie zawiera informacji o geometrii (tj. o meshu podłoża) i jak go wczytasz do Spacera to pobiera sobie z folderu Meshes odpowiednie pliki ( w tym wypadku zmodyfikowany mesh).