Nie widać modelu, tekstury. 2913 11

O temacie

Autor Ememens

Zaczęty 10.02.2014 roku

Wyświetleń 2913

Odpowiedzi 11

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Siema, potrzebuję się nauczyć jak dodać nowy model broni do i jak ją oteksturować. Program obojętnie jaki, chociaż zainstalowanego mam blendera.
 

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Cześć! Mam problemik. Otóż dodałem w grze nowy przedmiot i jego modelem miał być w tym przypadku model bryłki rudy. Otworzyłem go w blenderze, zmappowałem i dodałem całą różową teksturę, by widzieć to w grze. Zapisałem wszystko jako .3ds i umieściłem tam gdzie są inne modele

C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\Data\Meshes\Items\IT_Misc

Podpisałem w skrypcie ładnie

visual       =   "ItMi_IronOre_Addon.3ds"; (nazwa taka sama jak instancji)

I w po załadowaniu gry przez GothicStart_Mod mogę sobie ten przedmiot dodać przez insert, ale on jest niewidzialny- po prostu jest przeźroczysty. Plik tekstury jest w .tex

C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\Data\Textures\Items

I ma nazwę ItMi_IronOre_Addon.tex.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czy plik *.3ds wyeksportowałeś za pomocą Kerraxa?
Jak zrobiłeś plik *.tex? Za pomocą gomana?

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Tak i tak. Mogę jutro nagrać filmik, w którym pokażę wszystko, ale piszcie tu co może być źle.

Nie .tex, a .tga.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Podpisałem w skrypcie ładnie

visual       =   "ItMi_IronOre_Addon.3ds"; (nazwa taka sama jak instancji)

I w po załadowaniu gry przez GothicStart_Mod mogę sobie ten przedmiot dodać przez insert, ale on jest niewidzialny- po prostu jest przeźroczysty. Plik tekstury jest w .tex

C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\Data\Textures\Items

I ma nazwę ItMi_IronOre_Addon.tex.
Instance możesz mieć jakiekolwiek, grunt, żeby zgadzała się nazwa edytowanego modelu 3ds czy innego.
 

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Wieczorem będzie film, na którym widać jak ja to wszystko robię.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie .tex, a .tga.
A plik *.tga gdzie wrzuciłeś? Bo z tego co pamiętam, to wrzuca się gdzie indziej niż pliki *.tex.

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Ememens

Nie widać modelu, tekstury.
#7 2014-02-12, 14:14(Ostatnia zmiana: 2014-02-12, 21:48)

C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\Data\Textures\Items

Post połączony: 2014-02-12, 15:39
https://www.youtube.com/watch?v=6HEOhmixv1Y


Post połączony: 2014-02-12, 21:48
up
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zaznacz w Gothic Starterze opcję "Convert textures" lub użyj Gomana, aby przekonwertować teksturę z *.tga na *.tex.

Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Wyskakuje błąd Acces Violation jak zaznaczam convert textures.
 


Ememens

Ememens

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Ememens

Nie widać modelu, tekstury.
#11 2014-02-14, 11:12(Ostatnia zmiana: 2014-02-14, 14:43)
Pobrałem czystego Gothica i zobaczę co z tego wyjdzie.

Post połączony: 2014-02-14, 13:56
Dalej nie działa. Jak daję convert textures to wyskakuje jakieś acces violation.

Próbowałem to jakoś w spacerze otworzyć i jest to:

Zmieniłem MATGROUP z jakiegoś undefin na STONE i Filter na addon.

http://i.imgur.com/6a7Wsxy.png

Post połączony: 2014-02-14, 14:24
TO UCZUCIE, GDY ROBIĄC COŚ PRZYPADKOWO NAPRAWISZ. Nie wiem jak, ale raz zadziałało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry