Tryb chodzenia przy niesieniu przedmiotu 2120 4

O temacie

Autor

Zaczęty 15.06.2013 roku

Wyświetleń 2120

Odpowiedzi 4

gothic1210
  • Gość
Zrobiłem sobie taką funkcję, że jeżeli mamy w eq ciężki przedmiot to postać nie może biegać. Oto kod:
if (Npc_HasItems (hero, ItMi_Wood_01) >=2) || (Npc_HasItems (hero, ItMi_Wood_02) >=2)
{
AI_SetWalkmode (hero,NPC_WALK);
PRINT ("DREWNO CIĘ OBCIĄŻA");
};
Dodałem to do wyzwalacza. Sęk w tym, że postać co sekundę zmienia ten styl chodzenia. Dałoby radę to naprawić? Bo jak postać zrobi jeden krok chodem to drugie 2 już biegnie. Szybszy wyzwalacz nie wchodzi w grę. Może jakoś podmienić MDS?
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mógłbyś zrobić nowy mds i podmienić animacje biegania na chodzenie. Chwila roboty, a efekt by wyszedł. Kwestia tego, że musiałbyś to samo zrobić wtedy z mds'em stylów walki.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zmienna
var juz_zmienilem;kodzik
if (Npc_HasItems (hero, ItMi_Wood_01) >=2) || (Npc_HasItems (hero, ItMi_Wood_02) >=2)
{
if (juz_zmienilem == false)
{
AI_SetWalkmode (hero,NPC_WALK);
PRINT ("DREWNO CIĘ OBCIĄŻA");
juz_zmienilem = true;
};
}
else
{
juz_zmienilem = false;
};

gothic1210
  • Gość
Niby wszystko dobrze tylko, że zmienia tylko raz i postać znowu biega. Nie ma innej funkcji zmieniającej chód? Czy muszę podmieniać MDS?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
bierzesz mds sprintu i go trochę edytujesz... pare zmian i jest... (jak się wyciągnę bron to chyba będzie normalny bieg ... ) to tez tam trzeba do mds dopisać pare linijek
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry