Siema,
Zrobiłem kilka osób to swojego moda i dodałem ich instance do Startup.d. Nie wiem dlaczego, lecz zawsze gdy się pojawią, nie umieją dobrze władać bronią. Tzn, np. jednemu NPC wpisałem talent do broni 60% a on walczy jakby miał 10%. Pamiętam, że zawsze, gdy tworzyłem mody i dodawałem NPC-e, był ten sam problem. JEDNAK gdy przywołuję NPC-e za pomocą konsoli, walczą normalnie, zgodnie z wpisanymi atrybutami. Skrypt Startup.d (oczywiście przewinięty na dół): //**************************************MOD************************************************
FUNC VOID STARTUP_MINIMOD() // Minimod to nazwa zena
{
// ------ StartUps der Unter-Parts ----
// ------ INTRO - muss ganz am Ende der startup stehen ------
Kapitel = 1;
PlayVideo ("INTRO.BIK");
Hero_HackChance = 10;
Wld_InsertNpc (MOD_5000_Zenek,"ZENEK");
Wld_InsertNpc (MOD_5001_Straznik,"WEG_01");
Wld_InsertNpc (MOD_5002_Straznik,"DJG_STRAZ");
Wld_InsertNpc (MOD_5003_Bezi,"DANIEL");
Wld_InsertNpc (MOD_5004_Rick,"DJG_KUZNIA");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA1");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA2");
Wld_InsertNpc (Sheep,"OWCA3");
Wld_InsertNpc (MOD_5005_Strzelec,"DJG_STRZELEC");
Wld_InsertNpc (MOD_5006_Niko,"SCAVENGER_2");
};
FUNC VOID INIT_MINIMOD()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
};