Hej, tworzę moda i zamierzałem dodać nową opcję dialogową dla Xardasa. Jednak podczas reparsowania skryptów wyskakuje mi taki błąd:
U:PAR ')'
(line 102)
Linijka 102 to : Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
Tutaj ten kawałek dialogu, który chcę dodać:
//========================================
//-----------------> Bron_ognista
//========================================
INSTANCE DIA_Xardas_Bron_ognista (C_INFO)
{
npc = NONE_100_Xardas;
nr = 200;
condition = DIA_Xardas_Bron_ognista_Condition;
information = DIA_Xardas_Bron_ognista_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co powiesz mi o tej broni?";
};
FUNC INT DIA_Xardas_Bron_ognista_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Xardas_FirstEXIT))
&& (Npc_HasItems (other, ItMw_Fire_Sword_Skel) >=1)
&& (MIS_Sekret_Dheana == LOG_RUNNING)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_15_01"); //Co powiesz mi o tej broni?
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_02"); //Pokaż.
B_GiveInvItems (other, self, ItMw_Fire_Sword_Skel, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_03"); //Hmm..
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_04"); //To bardzo stara broń. Bez wątpienia magiczna.
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_05"); //Skąd ją masz?
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_15_06"); //Strażnik świętego ognia ją nosił.
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_07"); //A po co ci wiedzieć coś na temat tej starożytnej broni?
Info_ClearChoices (DIA_Xardas_Bron_ognista);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien podróżnik się nią interesuje.", DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pytam z czystej ciekawości.", DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc);
};
FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_15_01"); //Pewien podróżnik się nią interesuje.
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_02"); //Hmm..
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_03"); //Wyczuwam kłamstwo w twoich ustach
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_04"); //Lepiej powiedz prawdę!
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_05"); //I to szybko!
Info_ClearChoices (DIA_Xardas_Bron_ognista);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien podróżnik się nią interesuje.", DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pytam z czystej ciekawości.", DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc);
};
FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_01"); //Pewien duch chciał mnie za nią zabić.
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_02"); //Hmm...
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_03"); //Nie wyczuwam, żebyś kłamał. Dobrze uwierzę ci.
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_04"); //A więc mów co z tym duchem?
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_05"); //Duch Dhean zabierając mi ten miecz rzucił się na mnie, mówiąc, że w połączeniu z jakąś runą da potężną broń. Wiesz o czym mowa?
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_06"); //Niestety nie...
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_07"); //Myślę jednak, że składników jest więcej.
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_08"); //Więcej?
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_09"); //Taak, podejrzewam, że jest ich sporo. Chodź i tu mogę się mylić.
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_10"); //Dobrze.
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_12"); //Czy mógłbyś mi oddać miecz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_13"); //Co? A tak, jasne. Trzymaj.
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_Fire_Sword_Skel, 1);
B_LogEntry (TOPIC_Sekret_Dheana,"Xardas twierdzi, że składników jest dużo więcej niż tylko miecz i runa.");
B_GivePlayerXP (100);
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_15_01"); //Pytam z czystej ciekawości.
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_03_02"); //Hmm...
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_03_03"); //Wyczuwam, że mnie okłamujesz!
AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_03_04"); //Daję ci jeszcze jedną szansę, żebyś mi powiedział prawdę!
Info_ClearChoices (DIA_Xardas_Bron_ognista);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien podróżnik się nią interesuje.", DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pytam z czystej ciekawości.", DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc);
};
Z góry dzięki za pomoc.