Assassin's Creed - zwiechy 3640 8

O temacie

Autor maciejh

Zaczęty 3.03.2012 roku

Wyświetleń 3640

Odpowiedzi 8

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Otóż kupiłem AC 1 i postanowiłem w nią zagrać. Dopiero co wyjmowałem opakowanie z folii. Instalacja bez problemu itd. Włączam grę myślałem że nie chodzi, a to po prostu zwyczajna zwiecha. Wymieniłem więc grę (jeszcze miałem paragonik) i instaluję i znów to samo w grze ściny jak cholera. Mimo to zaryzykowałem i wiecie co odkryłem? Że to po prostu się zwieszają cutscenki. Są niekompatybilne z dźwiękiem i strasznie wolno wszystko działa. Gra chodzi normalnie, ale na najniższych detalach. Poza tym odpalam przez AssassinsCreed_Dx9.exe. Przeszedłem trochę poziomów, ale nie mogę tak dłużej, bo rozmowa rozmowa na początku z mistrzem trwa 14 min! (liczyłem), a na youtubie w walkthrough po 3-4min. Sprzęt mam nawet ponad wymagania. DirectX jest, uruchamiałem jako admin, kompatybilnie z XP Service Pack (Mam Vistę). O co tu chodzi?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Assassin's Creed - zwiechy
#1 2012-03-03, 13:27(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 13:27)
bo rozmowa na początku z mistrzem trwa 14 min!
Udawaj, że grasz w japońskiego rpg#msg1023117a.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie denerwuj mnie nawet. Naprawdę chcę pograć, a tu tyle czekania.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
To dlatego, że grasz w kupioną grę. Jakbyś ściągnął z wareza, nie miałbyś tego problemu. Ci którzy wiedzieli na co mogą liczyć i przez pierwsze miesiące każdy i tak miał wrzuconego do folderu cracka, nawet legalne wersje :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Assassin's Creed - zwiechy
#4 2012-03-03, 18:11(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 18:11)
Podsumowując - wyrzuć płytę i kup grę na pebie   :lol2:    :ok:
Przynajmniej nie będziesz miał wyrzutów sumienia, bo zapłaciłes juz jubisoftowi.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ach wy jedni niedobrzy... No oczywiście, tylko wyjaśnijcie mnie na cziem polega na problem (noi ten że niby z pebu to że go się nie ma... że)?
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Assassin's Creed - zwiechy
#6 2012-03-03, 18:42(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 18:44)
Cytuj
(Mam Vistę). O co tu chodzi?

Chyba sobie sam odpowiedziałeś :lol:

nie no, to nie musi być to. Próbowałeś zmieniać sterowniki? I oczywiście wszystkie patche są poinstalowane?

Co do ściągania z pebu, pieprzenie. Jednak jak bardzo chcesz to możesz ściągnąć jakiegoś cracka i sprawdzić, czy pomoże. Ja tam nic dobrego z tego nie wróżę.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Miałem ten sam problem na viście, też oryginał i zawiechy na wszystkich filmach muliło jak nie wiem co, a w grze na maxie mogłem spokojnie grać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Assassin's Creed - zwiechy
#8 2012-08-02, 19:02(Ostatnia zmiana: 2012-08-03, 12:25)
Ja nie wiem w czym tkwi problem :D  . Ja też jak kiedyś grałem w to na viście to było wszystko okey płynnie i cutscenki normalne ;d

/edit.aztek: zostawiłem Ci niespodziankę w warnlogu


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry