Komp~ 2314 5

O temacie

Autor Rahim

Zaczęty 29.11.2012 roku

Wyświetleń 2314

Odpowiedzi 5

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Witam serdecznie.
Piszę w pewnej zaszłej sprawie, którą jest wyłączający się komputer, a mianowicie:
- Jedna znajoma mojej matki poprosiła mnie bym zrobił dla jej dzieci komputer bo gdy go
włączają po chwili się wyłącza. Zabrałem komputer do domu, (postał przez noc w pokoju) podłączam go
obciążam jak tylko idzie nic, chodzi jak ta lala, odkręciłem go przeczyściłem oddałem i u mnich wraz to samo.
Nie wiem o co może chodzić działał u mnie cały dzień a u mnich pochodził 2h i wyłączył się.
Gdy zawiozłem ten komputer do nich (a byłem tam tylko raz w progu) wszedłem do środka, zaniosłem do pokoju
w którym trzymał go jej syn, jest tam duża wilgoć i jest zimno, czy wilgoć może być tego przyczyną?
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak, może. W sumie na to wygląda.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Za nadużywanie tyldy tez można dostać decydującego warna :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Za nadużywanie tyldy tez można dostać decydującego warna :D  
No ja tam kogoś zwarnowałem za nadużywanie spoilerów :lol2:
 

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Założyłem temat o innej treści niż moja zacna tylda i nie rozumiem co ci w niej przeszkadza? :pokerface:
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Nie pyskuj
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry