Odłączenie nakrycia głowy od zbroi 2263 0

O temacie

Autor Ukrainieccc

Zaczęty 13.04.2012 roku

Wyświetleń 2263

Odpowiedzi 0

Ukrainieccc

Ukrainieccc

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Witam. Męczę się ostatnio z blenderem. Importuję zbroje w .asc usuwam część okrywającą ciało i zostawiam hełm. Następnie usuwam "kości" z modelu, eksportuję jako .3ds i ustawiam wszystko jako hełm w skryptach. Jednak mały problem zaistniał... Hełmy pokazują się nad postacią zamiast na głowie :C Prosze o pomoc. Z góry dziękuję.
Edit:
Problem jest teraz inny. Wiem już jak zrobić by obiekt nie lewitował nad głową. Jedak wciąż pozostaje kwestia dopasowania go do głowy. Czy mogę do blendera wstawić jakiś model postaci żeby to zrobić?
Edit2:
Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry