Witam wszystkich
Mam taki problem ze spacerem, programem oczywiście :naughty:
Robiłem tak po koleji:
1.Stworzyłem Waypoint w Spacerze
2.Zapisałem mapę
3.Stworzyłem ze skryptów nowego NPC
I tu jest taka sprawa że jak wpisze w grze insert PAL_001_Ted ( tak się nazywa ten NPC )
to NPC się pojawia i działa , a jak wpiszę goto waypoint "Nazwa Waypointa" to NPC tam nie ma! :[
Oto skrypt tego NPC jakby ktoś chciał obejrzeć:
///////////////////////////////////////
// Created with Grekain's NPC Generator //
///////////////////////////////////////
instance PAL_001_Ted (NPC_Default)
{
// ----- NPC -----
name = "Ted";
guild = 1;
id = 001;
voice = 12;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
level = 25;
// ----- Attributes -----
attribute[ATR_STRENGTH] = 150;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 150;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 240;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 240;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 500;
attribute[ATR_MANA] = 500;
// ----- Hitchance -----
HitChance [NPC_TALENT_1H] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_2H] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_BOW] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_CROSSBOW] = 60;
B_SetNpcVisual (self, MALE, "HUM_HEAD_FATBALD", Face_N_NormalBart12, BodyTex_P, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
// ----- Give NPC his Talents -----
B_GiveNpcTalents (self);
// ----- Inventory -----
EquipItem (self, ItMw_1h_Pal_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_M_02);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_start_001;
};
FUNC VOID Rtn_start_001 ()
{
TA_Stand_Guarding (01,00,23,45,"001_TED");
};
A skrypt robiłem programem o nazwie:
Grekain's NPC Generator 1.92 ECo robię nie tak że nie działa? :confused:
Z góry dziękuje za pomoc i życzę miłych świąt wielkanocnych