Class - size not compatible : C_NPC 7494 21

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.01.2012 roku

Wyświetleń 7494

Odpowiedzi 21

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Zwiększyłeś tamtego consta o 2, więc tablica:
VAR INT         attribute               [ATR_INDEX_MAX] ;Wynikowo też zwiększyła się o dwa elementy. Integer w Daedalusie ma 32 bity, daje to 4 bajty. Dodając dwa nowe elementy w praktyce dorzuciłeś dwa dodatkowe inty w klasie, czyli 8 bajtów. Czyli zgadza się z komunikatem (808-800=8).

Pisałem wcześniej - nie wolno Ci zmieniać niczego, z czego bezpośrednio korzysta silnik. ZenGin ma swoją, natywną (na chłopski rozum "napisaną w C++") wersję C_NPC i wersje skryptowa i C++'owa muszą być ze sobą zgodne. Tej drugiej nie zmienisz, więc de facto nie wolno Ci modyfikować tej klasy.

Jeżeli chcesz dodać nowe atrybuty, to musisz użyć jakiegoś innego, bezinwazyjnego rozwiązania, nie modyfikować C_NPC. (Można na upartego użyć jakiegoś wolnego aivarsa)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Class - size not compatible : C_NPC
#21 2012-02-02, 00:23(Ostatnia zmiana: 2012-02-02, 00:23)
Chyba wiem co zrobić. Dzięki Monk, Allachu i Sawuś misiaczku za zainteresowanie i chęć pomocy :ok:

Można zamknąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry