Kombo MDS wytłumaczenie 2896 4

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 29.11.2011 roku

Wyświetleń 2896

Odpowiedzi 4

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Kombo MDS wytłumaczenie
2011-11-29, 19:37(Ostatnia zmiana: 2011-11-29, 19:38)
Witam was znowu! :D

Mam takie pytanie (krótkie ^^ ) wytłumaczy mi ktoś 4 linijki z MDS od kombosów? Mianowicie te:

   *eventTag      (0 DEF_HIT_LIMB   ZS_RIGHTHAND)        // to robi, że broń jest w prawej ręce, wiem :)
   *eventTag      (0 DEF_OPT_FRAME   4 36 73 107)        // to jest zaczynanie ataku?
   *eventTag      (0 DEF_HIT_END   28 60 92 113)       // to jest kończenie ataku?
   *eventTag      (0 DEF_WINDOW      10 33 42 65 78 97 110 113)   // to jest...?

Z góry dzięki. Pozdrawiam. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Kombo MDS wytłumaczenie
#2 2011-11-29, 20:51(Ostatnia zmiana: 2011-12-01, 18:53)
Dobra, nic nie pomogło, mógłby mi ktoś ustawić to?


   *eventTag      (0 DEF_HIT_LIMB   ZS_RIGHTHAND)
   *eventTag      (0 DEF_OPT_FRAME   1 48 85 133)
   *eventTag      (0 DEF_HIT_END   31 77 91 135)
   *eventTag      (0 DEF_WINDOW      8 31 54 76 92 114 135 135)



EDIT!: Jednak mi pomóżcie, bo robi tylko pierwszy cios i dalej nic.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Próbowałeś czytać tutorial orcwarriora omawiający mds ataku?
Link
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Kombo MDS wytłumaczenie
#4 2011-12-01, 20:08(Ostatnia zmiana: 2011-12-05, 20:04)
Tak, czytałem. Zrobiłem to, co on tam pisze, tzn. DEF_WINDOW oznacza, że od * klatki do * klatki jest oddychanie (przerwa), ale nie działa mi. Robi tylko pierwszy cios i nic więcej.


No tak, zapomniałem wam napisać, kiedy, jak się zaczyna i kończy...

1-7 atak numer 1; 8-31 oddech(przerwa); 32-53 atak numer 2; 54-76 oddech(przerwa); 77-91 atak numer 3; 92-114 oddech(przerwa); 115-135 ostateczny cios.

Polecą propsy za pomoc!!! :)



EDIT!!!: Problem rozwiązany. Idiota, który napisał ten temat nie zmienił klatek animacji w MDS'sie.

A teraz nie chce mi zrobić ostatniego ciosu :ayfkm:

Co tu jest źle napisane?:

         ani         ("s_1hAttack"            1   "s_1hAttack"   0.0   0.1   M.   "Hum_Dual_Combo2.ASC"   F   1   143)
         {
            *eventTag      (0 "DEF_HIT_LIMB"   "ZS_RIGHTHAND")
            *eventTag      (0 "DEF_OPT_FRAME"   "1 48 85 135")
            *eventTag      (0 "DEF_HIT_END"   "31 77 91 143")
            *eventTag      (0 "DEF_WINDOW"      "8 31 54 76 92 114 135 143")
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry