Ostatnio sporo się zmagam z MDSami, głównie walki i z racji że to wszystko nie jest tak oczywiste jak może się wydać.
Na początek napiszę co do czego służy
-
DEF_OPT_FRAME - klatka w której zadawane są obrażenia, i nic poza tym!
-
DEF_HIT_END - tu wprowadzić ostatnią klatkę uderzenia, ta klatka będzie także oznaczać ostatnią możliwą klatkę do wyprowadzenia kolejnego ciosu.
-
DEF_WINDOW - w każdym ciosie sekwencji są tam 2 liczby. Pierwsza oznacza pierwszą klatkę, w której można wykonać następny atak sekwencji, druga liczba natomiast oznacza początek kolejnej sekwencji.
Przedstawiam wygląd przykładowej animacji w praktyce
http://i26.tinypic.com/2vwd0s0.gifUWAGA! Klatki które wpisujemy w skrypcie mogą się w praktyce nie pokrywać w tym co zobaczymy na ekranie, więc często trzeba będzie odjąć np. 10 klatek od wartości, a potem ciągle sprawdzając w grze, dopasować idealnie klatki w skrypcie żeby wszystko było elegancko.
Jeżeli któraś z moich tez jest błędna, proszę mnie oświecić
Wszystkie prawa zastrzeżone!