Dla zaawansowanych: omówienie MDSa ataku 7871 0

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 3.04.2008 roku

Wyświetleń 7871

Odpowiedzi 0

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Dla zaawansowanych: omówienie MDSa ataku
2008-04-03, 20:50(Ostatnia zmiana: 2009-07-11, 11:27)
Ostatnio sporo się zmagam z MDSami, głównie walki i z racji że to wszystko nie jest tak oczywiste jak może się wydać.
Na początek napiszę co do czego służy
-DEF_OPT_FRAME - klatka w której zadawane są obrażenia, i nic poza tym!

-DEF_HIT_END - tu wprowadzić ostatnią klatkę uderzenia, ta klatka będzie także oznaczać ostatnią możliwą klatkę do wyprowadzenia kolejnego ciosu.

-DEF_WINDOW - w każdym ciosie sekwencji są tam 2 liczby. Pierwsza oznacza pierwszą klatkę, w której można wykonać następny atak sekwencji, druga liczba natomiast oznacza początek kolejnej sekwencji.

Przedstawiam wygląd przykładowej animacji w praktyce
http://i26.tinypic.com/2vwd0s0.gif
UWAGA! Klatki które wpisujemy w skrypcie mogą się w praktyce nie pokrywać w tym co zobaczymy na ekranie, więc często trzeba będzie odjąć np. 10 klatek od wartości, a potem ciągle sprawdzając w grze, dopasować idealnie klatki w skrypcie żeby wszystko było elegancko.

Jeżeli któraś z moich tez jest błędna, proszę mnie oświecić :D

Wszystkie prawa zastrzeżone!
 




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry