Ok sorry że tak późno ale wczoraj miałem postanowione że nie tykam się niczego związanego z moddingiem jest już po północy więc to zrobiłem
Link1Link2Link3Żeby działało wystarczy że scalisz foldery.
Jest tam pewien bug jeżeli będziesz chodził na boki (klawisze "A" i "D") będziesz chodził normalnie jak zwykły człek jeżeli jest to dla jakiegoś NPC nie kierowanego przez gracza nie ma problemu ponieważ NPC tego nie używają zawsze chodzą na wprost

.
Jak to nałożyć?
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Zombie.mds");
W spoilerze kod pierścionka który nakłada tą animację (przydatne dla testu

)
Spoiler
instance ItRi_zombie(C_Item)
{
name = NAME_Ring;
mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;
value = 600;
visual = "ItRi_Prot_Fire_01.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_ItRi_zombie;
on_unequip = UnEquip_ItRi_zombie;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER";
description = "Chodzisz jak zombie";
INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
INV_ROTZ = INVCAM_Z_RING_STANDARD;
INV_ROTX = INVCAM_X_RING_STANDARD;
};
FUNC VOID Equip_ItRi_zombie()
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Zombie.mds");
};
FUNC VOID UnEquip_ItRi_zombie()
{
Mdl_RemoveOverlayMds (self, "Humans_zombie.mds");
};