TA_Repair_Hut 4179 7

O temacie

Autor Saturas321

Zaczęty 20.05.2011 roku

Wyświetleń 4179

Odpowiedzi 7

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

TA_Repair_Hut
2011-05-20, 19:40(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 19:41)
Mam NPC który ma rutynę TA_Repair_Hut, ale gdy ma ją wykonać stoi jak słup, nie wiem co jest nie tak.


Mam gothic 2NK
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

TA_Repair_Hut
#1 2011-05-20, 19:51(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 19:51)
Jak się nie mylę jest to naprawianie więc potrzebuje do tego tej takiej deseczki w która walą

jak to nie pomoże to pewnie jeszcze jakiegoś FP potrzebuje ta rutyna

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mam NPC który ma rutynę TA_Repair_Hut, ale gdy ma ją wykonać stoi jak słup, nie wiem co jest nie tak.


Mam gothic 2NK
Jak się nie mylę musi posiadać młotek w ekwipunku.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

TA_Repair_Hut
#3 2011-05-20, 20:00(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 20:14)
A mógłbyś dokładniej powiedzieć jaka deska, bo są tam moby drewniane, ale to chyba nie to...

Jak się nie mylę musi posiadać młotek w ekwipunku.


A to dziwne, bo npc jak Fellan czy Farim nie mają, a walą młotkiem...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

TA_Repair_Hut
#4 2011-05-20, 20:03(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 20:07)
A to dziwne, bo npc jak Fellan czy Farim nie mają, a walą młotkiem...
Nie mają?? Ja zawsze jak ich pobiłem zabierałem im dwa młotki z ekwipunku nie wiem czemu ale zawsze były dwa... W skryptach co prawda nie sprawdzałem.


W skrypcie Fellan#msg149185a znalazłem takie coś po skończonej rutynie (za klamrą)
FUNC VOID Rtn_OhneHammer_480()//wenn Spieler ihm auf#msg149185s Maul gegeben hat

Hammer znaczy młot/ek więc to może to.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

TA_Repair_Hut
#5 2011-05-20, 20:11(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 20:12)
Nie mają?? Ja zawsze jak ich pobiłem zabierałem im dwa młotki z ekwipunku nie wiem czemu ale zawsze były dwa... W skryptach co prawda nie sprawdzałem.

W skryptach nie ma, ta rutyna im daje te młotki

Nie mają?? Ja zawsze jak ich pobiłem zabierałem im dwa młotki z ekwipunku nie wiem czemu ale zawsze były dwa... W skryptach co prawda nie sprawdzałem.


W skrypcie Fellan#msg149186a znalazłem takie coś po skończonej rutynie (za klamrą)
FUNC VOID Rtn_OhneHammer_480()//wenn Spieler ihm auf#msg149186s Maul gegeben hat

Hammer znaczy młot/ek więc to może to.


To jest rutyna, że przestaje walić młotkiem, i idzie siadać
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

TA_Repair_Hut
#6 2011-05-20, 20:18(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 20:19)
tak chodziło mi o deskę mob`a
http://ifotos.pl/zobacz/mlotek_heheshr.PNG/
tak jest w G1 więc możesz popatrzeć w G2 pewnie będzie podobnie
dałem ustawienia 2 desek żebyś wiedział co można zmienić a co nie :D

FP nie jest potrzebny

warto by też sprawdzić czy nasza postać może użyć tego Mob`a ;)

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

TA_Repair_Hut
#7 2011-05-20, 20:47(Ostatnia zmiana: 2011-05-20, 22:30)
tak chodziło mi o deskę mob`a
http://ifotos.pl/zobacz/mlotek_heheshr.PNG/
tak jest w G1 więc możesz popatrzeć w G2 pewnie będzie podobnie
dałem ustawienia 2 desek żebyś wiedział co można zmienić a co nie :D

FP nie jest potrzebny

warto by też sprawdzić czy nasza postać może użyć tego Mob`a ;)

Coś z ten obrazek nie działa, mógłbyś dać na inny link, żeby zadziałał?
I dzięki za pomoc

Do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry