Pytanie 2794 2

O temacie

Autor Saturas321

Zaczęty 18.07.2011 roku

Wyświetleń 2794

Odpowiedzi 2

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
B_Attack (self, other, AR_NONE, 1);- Jest to skrypt gdzie npc atakuje (Tylko Bije) bohatera

Moje pytanie brzmi: Jak powinien wyglądać skrypt ataku z zabijaniem?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Pytanie
#1 2011-07-19, 01:31(Ostatnia zmiana: 2011-07-19, 01:33)
Alrik coś takiego ma w swoim skrypcie z tego co pamiętam... Skrypt pod g2 ma być z tego co widzę?

EDIT:
To chyba jednak zależy od gildii i jej nastawienia do nas czy dobija czy nie ;x

Obczaj sobie to, może coś wykminisz...

func void DIA_Alrik_WannaFight_Gold()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_15_00"); //Proszę bardzo...
B_GiveInvItems (other, self, itmi_gold, 50);
AI_Output (self ,other,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_09_01"); //Mamy nowego zawodnika!
AI_Output (self ,other,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_09_02"); //Zakłady obstawione...

Npc_RemoveInvItems (self, itmi_gold, Npc_HasItems(self, itmi_gold) );
CreateInvItems (self, itmi_gold, 100); //50 vom Spieler und 50 Einsatz von Alrik...

AI_Output (self ,other,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_09_03"); //Jesteś gotowy?

//--------------------------------------
self.aivar[AIV_ArenaFight] = AF_RUNNING;
Alrik_Kaempfe = Alrik_Kaempfe + 1;
//--------------------------------------

Info_ClearChoices (DIA_Alrik_WannaFight);
Info_AddChoice (DIA_Alrik_WannaFight, "Chwileczkę...", DIA_Alrik_WannaFight_Moment);
Info_AddChoice (DIA_Alrik_WannaFight, "No chodź!", DIA_Alrik_WannaFight_NOW);
};

func void DIA_Alrik_WannaFight_NoGold()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_NoGold_15_00"); //Nie...
AI_Output (self, other,"DIA_Alrik_WannaFight_NoGold_09_01"); //No to je przynieś! Bez stawki nie ma walki!

Info_ClearChoices (DIA_Alrik_WannaFight);
};

func void DIA_Alrik_WannaFight_NOW()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_NOW_15_00"); //No chodź!
AI_Output (self, other,"DIA_Alrik_WannaFight_NOW_09_01"); //No to zobaczymy, na co cię stać!

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
CreateInvItems (self, ItPo_Health_03, 1);
B_UseItem (self, ItPo_Health_03);
};

AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self,other, AR_NONE, 1);
};

func void DIA_Alrik_WannaFight_Moment()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_Moment_15_00"); //Chwileczkę...
AI_Output (self, other,"DIA_Alrik_WannaFight_Moment_09_01"); //Spokojnie... Ja zaczynam!

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
CreateInvItems (self, ItPo_Health_03, 1);
B_UseItem (self, ItPo_Health_03);
};

AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self,other, AR_NONE, 1);
};
 

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Alrik coś takiego ma w swoim skrypcie z tego co pamiętam... Skrypt pod g2 ma być z tego co widzę?

EDIT:
To chyba jednak zależy od gildii i jej nastawienia do nas czy dobija czy nie ;x

Obczaj sobie to, może coś wykminisz...

func void DIA_Alrik_WannaFight_Gold()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_15_00"); //Proszę bardzo...
B_GiveInvItems (other, self, itmi_gold, 50);
AI_Output (self ,other,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_09_01"); //Mamy nowego zawodnika!
AI_Output (self ,other,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_09_02"); //Zakłady obstawione...

Npc_RemoveInvItems (self, itmi_gold, Npc_HasItems(self, itmi_gold) );
CreateInvItems (self, itmi_gold, 100); //50 vom Spieler und 50 Einsatz von Alrik...

AI_Output (self ,other,"DIA_Alrik_WannaFight_Gold_09_03"); //Jesteś gotowy?

//--------------------------------------
self.aivar[AIV_ArenaFight] = AF_RUNNING;
Alrik_Kaempfe = Alrik_Kaempfe + 1;
//--------------------------------------

Info_ClearChoices (DIA_Alrik_WannaFight);
Info_AddChoice (DIA_Alrik_WannaFight, "Chwileczkę...", DIA_Alrik_WannaFight_Moment);
Info_AddChoice (DIA_Alrik_WannaFight, "No chodź!", DIA_Alrik_WannaFight_NOW);
};

func void DIA_Alrik_WannaFight_NoGold()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_NoGold_15_00"); //Nie...
AI_Output (self, other,"DIA_Alrik_WannaFight_NoGold_09_01"); //No to je przynieś! Bez stawki nie ma walki!

Info_ClearChoices (DIA_Alrik_WannaFight);
};

func void DIA_Alrik_WannaFight_NOW()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_NOW_15_00"); //No chodź!
AI_Output (self, other,"DIA_Alrik_WannaFight_NOW_09_01"); //No to zobaczymy, na co cię stać!

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
CreateInvItems (self, ItPo_Health_03, 1);
B_UseItem (self, ItPo_Health_03);
};

AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self,other, AR_NONE, 1);
};

func void DIA_Alrik_WannaFight_Moment()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Alrik_WannaFight_Moment_15_00"); //Chwileczkę...
AI_Output (self, other,"DIA_Alrik_WannaFight_Moment_09_01"); //Spokojnie... Ja zaczynam!

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
CreateInvItems (self, ItPo_Health_03, 1);
B_UseItem (self, ItPo_Health_03);
};

AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self,other, AR_NONE, 1);
};


Hmmm, to może dobrym pomysłem jest zmiana gildi npc na bandyty, przed atakiem

W takim razie do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry