Przydzielanie kościom wierzchołków 2090 2

O temacie

Autor maltese

Zaczęty 19.02.2011 roku

Wyświetleń 2090

Odpowiedzi 2

maltese

maltese

Użytkownicy
posty22
Propsy9
  • Użytkownicy
Potrzebna mi pomoc z 3ds maxem, mianowicie rzecz ma się tak: mam model piechura, z mieczem, tarczą, i robię do niego szkielet żeby go animować(w 3ds max) i tu zgrzyt-w milkshape można bez problemu ustalić którymi wierzchołkami kość ma poruszać, a w 3ds max w modifiers physique tego nie ma, albo nie mogę tego znaleźć, to "cross section" i "control point" nie daje pożądanego efektu. Muszę używać modifier physique, nie mogę np. skin, bo chcę tego piechura potem wyeksportować do stalkera, a edytor obsługuję tylko modele po eksportowaniu z modifier physique jeśli chce się eksportować model razem z animacjami/szkieletem
 


maltese

maltese

Użytkownicy
posty22
Propsy9
  • Użytkownicy
Odpada, po pierwsze musiał bym się z nim oswoić, po drugie nie ma do niego stalkerowych pluginów
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry