Resp po zabiciu danego mobka (G1) 6706 22

O temacie

Autor Buras

Zaczęty 23.01.2011 roku

Wyświetleń 6706

Odpowiedzi 22

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co to jest "arcansas1" - jest to instancja NPC ?
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Resp po zabiciu danego mobka (G1)
#21 2011-01-26, 23:14(Ostatnia zmiana: 2011-01-26, 23:26)
Acha, czy respawn ma byc ODRAZU po zabiciu danego NPC?

Z tego co wyczytalem w pierwszym poscie to tak, w takim razie najrozsądniejszy wybór:

Arcanowi nadaj jakies unikalne id, dopisujac je w jego bloku cos takiego




instance Arcanas1(Npc_Default)
{
id = 112233;
[....]


W pliku ZS_Dead.d (jezeli nie wiesz gdzie jest to poprostu go wyszukaj!) zmodyfikuj poczatek by wygladał tak:

func void Mis_CheckRespawn(var c_npc slf)
{
if (slf.id == 112233)//jezeli "self" jest arcanem...
{
Wld_InsertNpc(OrcShamam,Npc_GetNearestWP(slf));
//dodaj orka shamana w najbliszym WP do pozycji Arcana
};
};


func void ZS_Dead ()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "ZS_Dead" );
PRINTGlobals (PD_ZS_CHECK);


Mis_CheckRespawn(self);
[...]

Możliwe ze sa błedy składniowe, nie kompilowałem.
 



Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O dzięki wielkie, działa :D
Nawet fajny skutek uboczny powstał, bo po respie mobek nie atakuje od razu i moge hp zrespić itp.

Props leeeci!

Temat można zamknąć...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry