[G2:NK]Brak zmian w teksturach po użyciu gomana 2756 5

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 1.01.2011 roku

Wyświetleń 2756

Odpowiedzi 5

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Siema.Mam taki problem(nie mogłem znaleźć odpowiedniego tematu),że przerobiłem teksturę Szaty Sędziego w gimpie,zapisałem ją w folderze Textures\armor w formacie .tga i nadpisałem w Gomanie.Jak uruchamiam grę i wpiszę kod na zbroję(wcześniej zrobiłem[skopiowałem])skrypt pancerza i nie ma zmian.Dalej jest żółta...Tutaj skrypty+zmienione w pliku .asc części.
Najpierw skrypt pancerza:
// ****************************************
INSTANCE LAW_ARMOR (C_Item)
{
name = "Szata Sędziego";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE]                = 100;
protection [PROT_BLUNT]                 = 100;
protection [PROT_POINT]                 = 75;
protection [PROT_FIRE]                = 50;
protection [PROT_MAGIC]                 =       25;

value = 1140;

wear = WEAR_TORSO;
       
visual = "dmbm.3ds";
visual_change        = "Hum_LAW_ARMOR.asc";
visual_skin        = 1;
material = MAT_LEATHER;
        cond_atr[2]                             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]                           =       20;

description = "Szata Sędziego";
        TEXT[0]                                 = NAME_STR_needed;                            COUNT[0]        = cond_value[2];

        TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Nazwa pliku .tga
Hum_Law_Armor_V0.tgaSkrypt w pliku .asc(do momentu zmiany):
*COMMENT " [Zengine ASC Exporter v1.06] AsciiExport Version  1,06 - Sat Sep 23 14:14:07 2000"
*SCENE {
*SCENE_FILENAME "Hum_Law_Armor.max"
*SCENE_FIRSTFRAME 0
*SCENE_LASTFRAME 100
*SCENE_FRAMESPEED 25
*SCENE_TICKSPERFRAME 192
*SCENE_BACKGROUND_STATIC 0.000000 0.000000 0.000000
*SCENE_AMBIENT_STATIC 0.784314 0.784314 0.784314
}
*MATERIAL_LIST {
*MATERIAL_COUNT 3
*MATERIAL 0 {
*MATERIAL_NAME "Nacked_V01_C01"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_AMBIENT 0.100000 0.100000 0.100000
*MATERIAL_DIFFUSE 0.500000 0.500000 0.500000
*MATERIAL_SPECULAR 0.900000 0.900000 0.900000
*MATERIAL_SHINE 0.250000
*MATERIAL_SHINESTRENGTH 0.050000
*MATERIAL_TRANSPARENCY 0.000000
*MATERIAL_WIRESIZE 1.000000
*MATERIAL_SHADING Blinn
*MATERIAL_XP_FALLOFF 0.000000
*MATERIAL_SELFILLUM 0.000000
*MATERIAL_FALLOFF In
*MATERIAL_XP_TYPE Filter
}
*MATERIAL 1 {
*MATERIAL_NAME "Naked;NECK"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_AMBIENT 0.291500 0.064052 0.064052
*MATERIAL_DIFFUSE 0.419608 0.294118 0.192157
*MATERIAL_SPECULAR 0.900000 0.900000 0.900000
*MATERIAL_SHINE 0.000000
*MATERIAL_SHINESTRENGTH 0.000000
*MATERIAL_TRANSPARENCY 0.000000
*MATERIAL_WIRESIZE 1.000000
*MATERIAL_SHADING Blinn
*MATERIAL_XP_FALLOFF 0.000000
*MATERIAL_SELFILLUM 0.000000
*MATERIAL_FALLOFF In
*MATERIAL_XP_TYPE Filter
*MAP_DIFFUSE {
*MAP_NAME "Neck"
*MAP_CLASS "Bitmap"
*MAP_SUBNO 1
*MAP_AMOUNT 1.000000
*BITMAP "Hum_Law_Armor_V0.tga"
Tak wygląda w Gomanie:
Przerobiona
Wiem,że pewnie to wina tego,że te tekstury biorę z Textures.vdf z folderu Gothic I,ale czy jest jakiś sposób,by mieć tą teksturę w grze?Bo w plikach vdf mam dopisane .disabled,czyli nie można otworzyć pliku Textures z folderu Gothic II Noc Kruka.Proszę o odpowiedź.
Edit:Wyeksportowałem plik .tex do _compiled i plik .tga do NPCs\Armor jakby co.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
niewiem czy dobrze mówie ale..

Hum_Law_Armor_V0.tga  <-- nazwe

zmień na bodajrze

Hum_Law_Armor_V2.tga   <-- tą teksture do work/data/tekstures/armor czy jakoś tak

i w skrypcie

visual_skin                             =       2;

Mam nadzieje że zadziała :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zle mowisz Warka :facepalm: . Ostrzegam Cie, przestan spamowac.

Robisz teksture, potem zapisujesz ja jako [nazwaarmora]-V1.tga, a w skrypcie visual skin=1
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
Wowoz powiedziałeś to samo co ja tylko ty dałeś liczbe 1 a ja 2 a to taka różnica jak Kupa i Gówno.  :lol2:  mógł dać 11 albo 69 to niema chyba znaczenia..
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jak zrobiłeś w tga, to teraz powinieneś wstawić plik do Textures najlepiej pod zupełnie nową nazwą, np. sedzia.tga (tylko bez polskich znaków!).
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No więc tak.Przerobiłem drugi raz teksturę(najpierw eksportowałem plik tekstury jako .jpg,następnie przerobioną zaimportowałem do gomana[czyli nadpisałem]i zapisałem ją w postaci .tga pod nazwą HUM_LAW_ARMOR_V1.tga).
W skrypcie Szaty Sędziego zmieniłem visual skin = 1.I dalej nie ma zmian-.-
Edit:W pliku .asc zmieniłem pierwszą linijkę bitmap na nazwę mojego pliku .tga.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry