Nowy miecz 3031 4

O temacie

Autor laelkrol

Zaczęty 24.03.2009 roku

Wyświetleń 3031

Odpowiedzi 4

laelkrol

laelkrol

Użytkownicy
posty23
Propsy1
  • Użytkownicy

laelkrol

Nowy miecz
2009-03-24, 18:31(Ostatnia zmiana: 2009-03-26, 14:19)
Zrobiłem w maxie miecz - katane samurajską.

Pojawiły się dwa problemy:

1.Skrypty, miecz ma być do G1, a tutek był do G2NK i po zauważeniu kilku różnic bardzo się zagubiłem... :D

2.Nie za bardzo wiem co zrobić z teksturami, czy model 3ds sam "zapamięta" jakie były użyte modifikatory do tekstur i czy jak je przeniosę do inneg folderu niż jest model to się coś nie posypie?

skopiowałem skrypt istniejącej broni i zmodyfikowałem go troszke, ale nie wiem czy jest dobrze:

Cytuj
********************************************************************************
*/
// KATANA BY LAELKROL
INSTANCE ItMw_2H_Katana (C_Item)
{
 name             =   "Katana";

 mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
 flags             =   ITEM_SWD;
 material          =   MAT_METAL;

 value             =   Value_Katana;

 damageTotal         =    45;
 damagetype          =   DAM_BLUNT;
 range             =     100;    

 cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
 cond_value[2]        =    35;
 visual             =   "ItMw_2H_Katana.3DS";

 description         = name;
 TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
 TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
 TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
 TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

No więc broń miała się nazywać "Katana", ma to być miecz u zdawać obrażenia 45, a wymagana siła to ma być 35. Czy tak jak jest jest dobrze?

Jeśli są błędy to proszę o poprawe z objaśnieniami.

PS: Model do ...\_Work\Data\Meshes\Items\mw_swords? A teksturkę gdzie???
 
Jeśli masz pytanie na jakikolwiek temat to zapraszam na  MOJĄ(klik) stronę.

Znajdziesz tam odpowiedzi na większość pytań jakie potrafisz wymyślić, 

skorzystaj z prostej wyszukiwarki



I am who I am.. 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Cytuj
PS: Model do ...\_Work\Data\Meshes\Items\mw_swords? A teksturkę gdzie???
_work\data\textures
 

laelkrol

laelkrol

Użytkownicy
posty23
Propsy1
  • Użytkownicy
dzieki, a jak skrypta?
 
Jeśli masz pytanie na jakikolwiek temat to zapraszam na  MOJĄ(klik) stronę.

Znajdziesz tam odpowiedzi na większość pytań jakie potrafisz wymyślić, 

skorzystaj z prostej wyszukiwarki



I am who I am.. 

Jestem Asasynem

Jestem Asasynem

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
w skrypcie pisze, że chcesz mieć tą katanę dwuręczną... a później walisz ITEM_SWD... to jest miecz jednoręczny. Nie pamiętam jak było na dwuręczny a nie mam możliwości sprawdzenia, więc popatrz do dwuręcznych mieczy i zamień.
 
Mam asa w rękawie...

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

kamiloops

Nowy miecz
#4 2010-10-10, 12:52(Ostatnia zmiana: 2010-10-10, 12:57)
Masz gotowy skrypt(do gothic I)
//------------------------------------
Cytuj
INSTANCE ItMw_2H_Katana (C_Item)
{   
   name             =   Katana;

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   2600;

   damageTotal         =    81;
   damagetype         =   DAM_EDGE;
   range             =     150;      

   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    58;
   visual = ItMw_2H_Katana.3DS;

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   =                 damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

Aha, i jeszcze coś...
Jak robisz skrypt miecza, to najlepiej skopiować skrypt broni 1H/2H i edytować go po swojemu.
 
Nie mam polskich znakow


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry